Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teiniäidit ovat huomionhakuisia kakaroita

Vierailija
02.12.2011 |

Säälittävää, kuinka teinien huomionhakuisuus menee niin äärimmilleen. Täytyy pyöräyttää penska, että olisi huomion keskipisteenä. sitten jätetään muksu mummon hoitoon 24/7, poltetaan ja ryypätään raskausaikana ja pidetään asiasta vielä blogiakin, ettei vaan jää huomion ulkopuolelle. Huoh!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei :) olen 34 v ja esikoiseni on nyt 9 kk :)

veinpä hänet jo hoitoon ja teen itse 12 h työpäiviä jotta on varmasti rahaa ostaa niitä leluja, vaatteita ja ruokaa :) harmi vaan kun nään lastani vain aamulla viedessäni hänet päiväkotiin ja illalla kerkeän vain sanomaan hyvät yöt ... nekin 1200€ emmaljunga vaunut oli aivan pakko ostaa, koska kuka nyt mitään käytettyjä ostais? ja miten ne kamalat teiniäidit kehtaa pelastaa maapalloa ostamalla vaatteet kirpputorilta?!! ja siis aivan kamalaa, joku vielä tupakoiki, hyi miten paska äiti -.-

siis ootte te kyllä lapsellisia :) taidatte olla vähän kateellisia teiniäideille, koska uskaltavat ottaa niin suuren vastuun :) parempia äitejä he ovat kun te jotka vaan istutte täällä haukkumassa heitä :) te olette sitten varmasti niitä jotka heittävät lapsen pois kotoa raskauden takia alle 20 vuotiaana.. säälin teitä :) ei ole teidän lapsilla kovin kummoset äidit.. :(

ja mitä olen nähnyt kun teiniäidit leikkivät lastensa kanssa hiekkalaatikolla, laskevat pyllymäkeä talvella ja muutenkin osallistuvat lastensa leikkimaailmaan :)

ja te seisotte ku tikku perseessä siinä hiekkalaatikon reunalla..

toiset ovat sydämestään aidosti mukana kaikessa lapsen leikeissä ja myöhemmin teini-iän murheissa :) TOISET sitten ottavat lapsen vain velvollisuutena, pakko hoitaa sinne 18 vuoteen saakka..

eipä tässä muuta :) t. oikeasti 34 v.

Vierailija
2/17 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin, ja teini hakee huomiota muualta jos ei sitä kotoa saa.. voitte miettiä mitä siitä seuraa..

hyvä saalis pedofiilille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea sinulle lapsestasi ja tulevastakin :)

Vierailija
4/17 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut numerolle 18 :D

Vierailija
5/17 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ehkäisyä käytä. Tuskinpa he jakelevat tavaraansa tai ryypiskelevät, en ole ainakaan sellaisia uskovaisia teiniäitejä vielä tavannut :D

Vierailija
6/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itku silmässä vaatimaan asuntoa ja elätystä + tietty huonekalut yms. kodin ja vauvantarvikkeet. Sukupolvesta toiseen sama ralli. Ei tule veronmaksajia näistä ihmisistä.

Vierailija
7/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lainarahalla elatus ja takaisinmaksusuunnitelma!! Mites sit suu pantais?

Vierailija
8/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

holhotaan ja autetaan niin ihmeellisen paljon. Sitten nämä mammat itkevät blogeissaan, kuinka maailma on paha paikka ja sossu perseestä. Itse jos menisin sossuun hakemaan rahaa, lapset varmaan otettaisiin huostaan. Ole teiniäiti, saat kaiken ilmaiseksi ja rahaa vielä päälle. Opeta siinä sitten lapsia käsittelemään rahaa.

Vierailija
9/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin teiniäiti. Sain esikoisen 18v. Molemmat oltiin opiskelioita silloin ja asutiin ulkomailla että ei ollut vanhemmat tai isovanhemmat auttamassa. Ihan itse hoitetiin lapset, koti ja työ. En ole ikina polttanut ja juon tosi harvoin(ei uskovaisia). Kertakaan en ole käynyt sossussa. Ei kaikki teiniäidit ole samalaisia

Vierailija
10/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työsi oli se,että jakelit pillua kadulla?

Vierailija
11/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työsi oli se,että jakelit pillua kadulla?

Vierailija
12/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiva että jos tule teininä äidiksi on heti huoraa

Vierailija
13/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiva että jos tule teininä äidiksi on heti huoraa

Vierailija
14/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joo, ymmärrän pointtisi. onhan meitä monenmoisia.

Vierailija
15/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo hakenu... :D kyllä, olen ollut sossun asiakkaana, mutta en ole enää. Mies alotti yrityksen ja ollaan pärjätty sen jälkeen ilman sossun rahojakin..:) Oon hoitanu oman lapsen kyllä ihan itse, vaikka se on ollutkin joskus mummolassa yötä. Ja ehkä muutaman kerran vuodessa :) En polta ja ryyppään vain 2-3 kertaa vuodessa. Jos sitäkään. En pidä blogia, koska en halua kirjottaa mun elämästä koko kansalle ja saaha paskaa niskaani joka asiasta. Itse asiassa saan aika vähän huomiota, koska ei mulla oo ees hirveesti kavereita, oon ujo ja en ole edes kovin sosiaalinen :DDD ÄLÄ yleistä ap rakas :)

Vierailija
16/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää syyttäkö näitä, vielä kuitenkin lapsia, alaikäisiä tyttöjä, jotka eivät oikeastaan usein tiedä mitä tekevät.

Vanhempien tulisi kantaa vastuu vielä siitä 16-vuoden ikäisestä, mutta ehkä se on vain heille helpompaa heittää tyttö ulos ja sossun luukulle? Miettikääpä itse tajusitteko elämästä vielä mitään teininä!

Vierailija
17/17 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotan toista lastani. Esikoinen on 2-vuotias. En ole kertaakaan esikoisen odotuksen aikana ( tietenkään ) enkä hänen syntymänsä jälkeen ole ryypännyt. Olen ollut koko 2-vuotta kotona ja lapsi on ollut n.5-6 kertaa yökylässä isovanhempiensa luona, syynä siihenkin on ollut se että olen joutunut sairaalaan tämän raskauden takia. Käyn moikkaamassa kavereita n. kerran kolmessa kuukaudessa- jos sitäkään. 24/7 olen siis lapseni kanssa.

Miksiköhän "kaikki" yleistävät niin hirmuisesti tuota " sit teiniäidit vaa ryyppää joka viikonloppu ja isovanhemmat hoitaa lapsen ja maksaa kaiken , päläpälä" . On niitäkin äitejä jotka tosissaan ottavat vastuun lapsestaan.