Nolottaa,asutaan hyvällä alueella okt-talossa
mutta kuljen bussilla töihin. no,ainakin luontoa säästän sillä
Kommentit (10)
Harvalla on varaa asua omakotitalossa JA hyvien liikenneyhteyksien lähellä.
Mäkin asun lähes keskustassa omakotitalossa ja kävelen joka paikkaan. En häpeä.
pihassa, mutta kuljen suurimman osan aikaa pyörällä. Säästän luontoa ja kohotan kuntoa. Ja ajattele asiaa niin, että voit katsoa ylemmyydentuntoisena niitä saastuttavia ja laiskoja naapureita. ;)
Minua hävettäisi ajaa kaupunkimaasturilla jos voin käyttää julkisia.
en alennu ikinä joukkoliikenteeseen. Maastoautollani matka sujuu paljon kätevämmin ja nopeammin kelistä riippumatta.
Audilla pitää ajaa töihin, ettei naapurit ala kyylätä.
säästät luontoa. Minua nolottaisi ajaa autolla töihin, jos pääsisin julkisilla. Eikä meilläkään ole rahasta kiinni. Koeta olla välittämättä tuollaisesta typerästä "meidänkin pitää hankkia toinen auto, kun naapureillakin on" -ajattelusta.
säästät luontoa. Minua nolottaisi ajaa autolla töihin, jos pääsisin julkisilla. Eikä meilläkään ole rahasta kiinni. Koeta olla välittämättä tuollaisesta typerästä "meidänkin pitää hankkia toinen auto, kun naapureillakin on" -ajattelusta.
menkää köyhät, viherpiipertäjät, nuoriso sun muu b-luokan porukka vaan bussiin -pääsen itse viritetyllä urheiluautollani nopeammin...
minä kävelen, kun muut huristelevat autolla ohi, eikä nolota yhtään. Hyvää hyötyliikuntaa kävellä paikasta toiseen.