Sääliksi käy.Nuori tyttö 22v suostuu imemään ja nielemään vanhan miehen n.40v
munaa palkaksi imaisesta asumisesta pienessä kaksiossa.On just muuttanut kaupunkiin ja on rahavaikeuksissa.seksiä vastaan pääsi muuttamaan miehen kanssa yhteen.Mies myös kuljettaa autotonta tyttöä harrastukseen ja takaisin.Miten jatkossa?
Kommentit (18)
ei oo varaa vuokraan. Mutta entä jos ne seurustelee sittenhän asia ois ok?
Ymmärrän, että oot katkera, mutta lopeta silti. Ei näitä sun juttuja kukaan jaksa.
Eiköhän 22v. ole osansa ihan itse valinnut.
...vastaavaa tapahtuu Tikkurilan alueella..? Äijä tosin vähän vanhempi ja varakas.
aiemmin jos juo kuin sieni.Tää densu lähti nuoremman matkaan että saa juoda rauhassa kun edellisessä suhteessa ei onnistunut kun samanikäinen vaimo oli uskossa ja lapset kärsi.Nykynen tyttöystävänsä ei lisäänny lainkaan vaan jakaa itseään.
munaa palkaksi imaisesta asumisesta pienessä kaksiossa.On just muuttanut kaupunkiin ja on rahavaikeuksissa.seksiä vastaan pääsi muuttamaan miehen kanssa yhteen.Mies myös kuljettaa autotonta tyttöä harrastukseen ja takaisin.Miten jatkossa?
Mikä tässä on se ongelma jos tyttö itse suostuu tuollaiseen? Suomen sosiaaliturvan takia ei ole pakko myydä itseään asunnon takia.
Miten liittyvät toisiinsa seuraavat asiat:
-miehen ikä?
-munan imeminen?
-asunnon koko?
-tytön harrastukset?
Miten niin 40 -vuotias on "vanha"? Onko tämä joku parikymppisten teinipalsta? Vastaavan ikäeron omaavia pariskuntiakin on paljon.
Mistä tiedät, että tyttö "imee munaa"? Antaako pimpsaa kanssa? Oletko ollut todistamassa paikan päällä? Olisiko parempi, että tyttö imisi maksuksi 25 -vuotiaan miehen munaa? Tekisiko se tytöstä vähemmän säälittävän?
turkulaiset M ja P, joista ap aina näkee vaivaa? Miksi muuten puhut aina parin seksielämästä kuin paavi?
Eiköhän ole ihan normaalia, että vastarakastunut pari harrastaa himonussintaa? Itse olin naisen iässä seksuaalisesti virkeimmilläni.
En ollenkaan ihmettele, että mies ei viihtynyt kanssasi. Tätä sekoilua on nyt jatkunut jo niiiiin pitkään, että alkaa mennä jo oudoksi.
että nuorella naisella on hevonen. Luulisi, että hän myisi hepan pois jos olisi niin kovassa rahapulassa, että joutuu sekstaamaan asunnon toivossa. :)
turkulaiset M ja P, joista ap aina näkee vaivaa? Miksi muuten puhut aina parin seksielämästä kuin paavi?
on tän ap:n eksä. Ja ilmeisesti ap:lla on huomattavia mielenterveysongelmia. Mä en käsitä, miten tää tyyppi saa viikosta toiseen mustamaalata ihmisiä täällä.
ei sinun tarvitsisi yrittää värittää sitä nimittämällä 22-vuotiasta tytöksi ja 40-vuotiasta vanhaksi.
...vastaavaa tapahtuu Tikkurilan alueella..? Äijä tosin vähän vanhempi ja varakas.
Antaa kyllä ymmärtää, että rahaa on mutta kyse on vilunkipelistä. Bisnekset ei kestä päivänvaloa.
Varokaa sitä miestä!
Nykynen tyttöystävänsä ei lisäänny lainkaan vaan jakaa itseään.
Selittäisitkö edellisen lauseen merkityksen? Jos tyttöystävä on "jakorasia", niin miksi tuota tyttöä kannattaa sääliä sen nelikymppisen miehen suhteen? Onko se joku "hyve" jos ihminen lisääntyy?
Selittäisitkö edellisen lauseen merkityksen? Jos tyttöystävä on "jakorasia", niin miksi tuota tyttöä kannattaa sääliä sen nelikymppisen miehen suhteen? Onko se joku "hyve" jos ihminen lisääntyy?
Kirjoittelee kaikenlaisia harhojaan tänne jatkuvasti.
imuuttelisin 40-vuotiasta ennemminkuin oman ikäistäni ja vielä ihan ilmaiseksi ;)
t: 24-vuotias "tyttö"
Kirjoittelee kaikenlaisia harhojaan tänne jatkuvasti.
T: se, kenelle vastasit
22v ei ole enää tyttö vaan nuori nainen.
Ja 40v ei ole vanha mies.
Ja sitä munaako se nielee?