Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei käytä jouluaattona rintaliivejä

Vierailija
02.12.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hauskaa kun appiukko ei saa silmiään irti mun rinnoista. Kun imetän, tulee appiukko viereeni istumaan ja vilkuilemaan tissejäni.

Vierailija
2/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minään muinakaan päivinä. Ei edes poikansa häissä.

Jos noiden anoppien pää olisi jotenkin mahdollista kääntää, niin sanoisin sille, että niitä on nykyään kaikenlaisia liivejä, jotka ei painaisi, tai vaikka ihan toppi-tyyppinen juttu kävisi. Kun se painaminen ja hiertäminen on anopin mukaan syy liivittömyyteen.

Mutta koska vanha ihminen ei mieltään muuta, vaikka sille toisi niitä liivejä tai toppeja kotiin, niin en ala omaa päätäni seinään lyömään eli edes sanomaan asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi en kyllä ole - olisiko pitänyt odottaa, että on miniä jota ärsyttää?

Vierailija
4/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa todella hyvä, että kerroit meille. Kaikki miehet varmaan haluais semmoisen anopin. Onhan se juhlavaa katsella, kun ryntäät valtoimenaan heilahtelee.

Vierailija
5/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hauskaa kun appiukko ei saa silmiään irti mun rinnoista. Kun imetän, tulee appiukko viereeni istumaan ja vilkuilemaan tissejäni.

on sullakin ilonaiheet. Multa tulisi oksennus jos appiukko tulis tuijottamaan imetystä

Vierailija
6/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä vanhat naiset lakkaa ajattelemasta ulkonäköään? Mun anoppi ei ole edes mitään tuulipuku kansaa, vaan osaa oikeasti pukeutua tyylikkäästi. Mutta on lopettanut liivien käytön... Ja se näyttää ihan kamalalta, erityisesti valkoisessa t-paidassa. Itse en kehtaa hänelle asiasta puhua, mutta ihmettelen, ettei hänen omat tyttäretkään sano mitään.

Vierailija
7/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita pääsi hänen rintojen väliin ja päryytä, katso onko seuraavalla kerralla liivit päällä

Vierailija
8/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku osa ihmisestä pitaa vetää johonkin toiseen kohtaa ja jumittaa siihen. Oikeesti on mukavaa olla ilman liivejä. Siks että se jotakuta haittaa , ei riitä syyksi syyllistää liivittömyydestä. Mikä niissä sua oikeesti ahdistaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän