Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon vanhempi, mutta ah niin ihana mies....

Vierailija
01.12.2011 |

Kamalaa ja ihanaa samaan aikaan. Kukaan ei ole ikinä puhunut minulle niin kauniisti, sydän pakahtuu, hän pitää tiiviisti yhteyttä ja puhuu elämästä niin uskomattomalla tavalla. Lähellä on todella hyvä ja luonnollinen olo. MUTTA... Hän voisi ikänsä puolesta olla isäni :( Onko mitään järkeä? Ei.. Tunne hänen kanssaan on vaan käsittämätön.. Mitä mä teen??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa kun vanha mies riisuu vaatteensa ja paljastaa ryppyisen ja roikkuvan ihonsa ja ei niin ihanan vartalonsa.

Vierailija
2/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ensimmäinen aamuhönkäys vanhan miehen suusta. No thänks.

vaiheessa kun vanha mies riisuu vaatteensa ja paljastaa ryppyisen ja roikkuvan ihonsa ja ei niin ihanan vartalonsa.

Vierailija
4/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan toljottanu iän perään. Se, että haluamani mies on vain "säällisen" verran vanhempi minua, on sattumaa. Olis voinut "se oikea" olla vaikka 20v vanhempi. Ei ois haitannut mua. Anna mennä vain.

Vierailija
5/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan toljottanu iän perään. Se, että haluamani mies on vain "säällisen" verran vanhempi minua, on sattumaa. Olis voinut "se oikea" olla vaikka 20v vanhempi. Ei ois haitannut mua. Anna mennä vain.

Toisaalta ajattelen ihan samoin, että ei se katso ikää. Surullista on se, kuinka tämä mies puhuu ikäerostamme, hän kokee "riistävänsä" minulta jotain, jos aloitamme vakavan suhteen. En tiedä mitä pitäisi ajatella.

ap

Vierailija
6/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä yhteistä voi olla 30 vuotiaalla naisella ja 50 vuotiaalla miehellä. Nainen elämänsä vedossa ja mies jo kolkuttelee vanhuuden porttia. Kärsii eturauhasvaivoista ym. Ja kyllä mua hävettäisi kun se menisi ystävätärien miesten kanssa saunasta uimaan ja vanhan miehen roikkuva perse vilahtaisi kun ystävättärien kanssa istuttais terassilla vakoilemassa.

Vierailija
7/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiseltä wanhalta herrasmieheltä, joka osaa lässyttää paskaa ja tietää mitä nainen haluaa kuulla. Mutta jos nyt oikein innostaa niin mikäs siinä, tarraa kiinni. Mutta ei kannata valittaa jälkeenpäin :)

Vierailija
8/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni viiskybänen on paljon timmimmässä jamassa kuin pizzasukupolven läsäperseet 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme