Mitkä on teidän tän joulun teemavärit?
Mä oon jo pari vuotta suunnitellut "Eedenin puutarhan" joulua. Viime vuonna tämä suunnittelemani teema meni uusiksi, koska Sokkarilla oli ihan mun värisiä koristeita (vaaleanpunaisia, pinkkejä ja vaaleansinisiä) koristeita, joten ostinkin viime vuoden koristeiksi ne.
Kommentit (10)
Mä oon jo pari vuotta suunnitellut "Eedenin puutarhan" joulua. Viime vuonna tämä suunnittelemani teema meni uusiksi, koska Sokkarilla oli ihan mun värisiä koristeita (vaaleanpunaisia, pinkkejä ja vaaleansinisiä) koristeita, joten ostinkin viime vuoden koristeiksi ne.
plus vaaleanpunainen.
Olen suunnitellut tätä viime joulusta asti, jonka teemavärit olivat tummansininen ja vaaleanruskea.
lastenvaatebloggaajalta, muuttaen siitä mm. Edenin puutarhaksi paratiisin.
Eli aloituksesi on pelkkää nälvimistä. Miksi aikuinen ihminen sortuu moiseen?
Siksihän se bloggaja kirjoittaa elämästään julkisesti, että muut lukisivat.
En ymmärrä tätä blogistien pumpuliin käärimistä. Missä on luvallista kahvipöytämäisesti kritisoida blogien elämään ja maailmaa? Eli siis asiallista kieltä käyttäen kritisoida ta tuoda esiin oman mielipiteensä jonkun blogistin tyylistä? Haukkumiseen, varsinkaan ulkonäön, ei tietenkään saa alentua, mutta kyllä kai niitä tavaroita, vaatteita ja sisustuksia saa arvioida. Vai kehuako niitä vain saa?
ihailen hänen tyyliään! Mäkin haluaisin muovikuusen, mutta lapset ja mies haluaa perinteistä kuusen tuoksua! Mäkin haluisin perhosia ja jäätelötötteröitä, koska ne on niin ihana erilaisen jouluisia, mutta mies haluis vaan tylsiä persinteisisä koristeita!
Kimallekoristeet hopeisia.
Toisaalta tekisi mieli laittaa helmiäisvalkoista, kultaa ja hopeaa, (valkoisia) helmiä.