Mitä tehdä kun vauva ei rauhotu syliin?
Vauva 8kk nukahtaa yöunille ainoastaan tissille. Kaikkea muuta ollaan sinnikkäästi yritetty, mutta vauva on sinnikkäämpi. Huttaa vaan täyttä kurkkua, jos yritetään laittaa omaan sänkyyn tai nukuttaa viereen. Kun saan hänet nukahtamaan tissille ja vielä hyvällä tuurilla siirrettyä omaan sänkyyn herää hän 30-60 min päästä. Seisoo sängyssä ja huutaa. Ei rauhotu enää edes syliin (ei tassutteluun, silitykseen, hyräilyyn...). Ainut asia mikä rauhottaa on tissi. Sen jälkeen jos yritän siirtää hänet takaisin omaan sänkyyn tulee huuto välittömästi.
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että vauva nukkuu meidän välissä yöllä. Valvoisin vaan itse mielelläni pidempään kun kahdeksaan tai yhdeksään. Vauvaa kun ei voi jättää aikuisten sänkyyn yksin nukkumaan.
Kommentit (3)
Siis vauva nukkuu aivan loistavasti kun saa nukkua vieressä. Jopa 7 tuntia putkeen ja jatkaan senkin jälkeen unia paijauksella. Jos nukkuu yksin makkarissa tulee tämä huuto. En siis näe omaan huoneeseen siirtymistä ratkaisuna.
Mielestäni pulloa tuon ikäiselle ei kannata edes opettaa. Tissittely ja nokkamuki on isomman vauvan juttu.
kaikki tyynyt ja peitot puuttuvan laidan tilalle aidaks kunnes mä meen nukkumaan. Joskus täytyy käydä kattomassa mut toimii!
maito ei tuoksuisi samassa huoneessa ja voisitte molemmat saada nukuttua paremmin.
Meillä tämä auttanut. Yötissiä ei tarvitse enään, oikeesti.
Kannattaa olla vaan sinnikkäämpi kuin vauva :D Huoliiko pullosta maitoa? Jos koittaisit pikku hiljaa tisuttelun jo jättää pois?