Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pelastaa parisuhde?

Vierailija
30.11.2011 |

haluaisin kirjoittaa positiivisesti, mutta mieleen ei tule hyviä asioita. etsin vastausta kysymykseen, miten kodin ilmapiiri saataisiin kuntoon kun on nyt hermostunut ja kireä.

mies valittaa minulle kaikesta, tuntuu, että hän näkee minut vain huonossa valossa. kaikki mitä teen tai jätän tekemättä on juuri väärin tehty.

lapsille hän puhuu rumasti, siten, että lapset kokevat olonsa epämukavaksi. myös naapurin lapsi oli sanonut, että oli komentaessaan puhunut rumasti.

mitä pitäisi tehdä, kasvatusasioissa olemme täysin eri linjoilla, eikä puhuminen auta. nyt mukaan on tullut tämä minun näkeminen negatiivisessa valossa, kun se on ennen ollut kantava voima.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nimenomaan alkanut selittää ja puolustella kaikkia tekemisiäni miehelle.

lapsille taas pitää koko ajan tolkuttaa, että ollaan hiljaa ja ei tehdä sitä eikä tätä eikä tuota.

mies ei kerro minne menee, milloin tulee. ainoa tieto on, että hän on harrastuksissaan kaikki illat ja välillä käy nalkuttamassa kotona, miten minä voisin tehdä paljon enemmän asioita, kun minulla on AIKAA.

eihän minulla on ole huollettavana kuin yksi koulunkäynnin aloittanut erityislapsi, jonka asioihin menee paljon aikaa, yksi eskarilainen ja yksi vauva ja koko koti kaikkine töineen.

eilen esimerkiksi mies tuli kotiin töiden jälkeen ja sanoin, että menen kauppaan, niin hän sanoi menevänsä nukkumaan eikä voi avata ovea siksi eskarilaiselle, joka oli naapurissa leikkimässä. eli en päässyt kauppaan.

sitten kun jatkuvasti kuulee huonoa arvostelua, eikä koskaan hyviä sanoja, alkaa touhu väsyttää. viimeksi mies on kertonut rakastavansa minua teksiviestillä lähes kolme vuotta sitten. ollaan menty sen jälkeen naimisiin, eikä silloinkaan sitä sanonut.

olen yrittänyt olla positiivisella mielellä ja pitää yllä hyvää henkeä, mutta nyt olen väsynyt.

Vierailija
2/2 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta se tosiasia, että nyt on ongelmana mies, etkä sinä.

Sinä et yksin voi asialle mitään, ja ilmeisesti mies kokee käytöksensä oikeutetuksi eikä hänellä ole mitään syytä muutokeseen.

Et sinä voi muuta kuin elää omaa elämääsi omalla, parhaaksi katsomallasi tavalla. Älä suotta puolustele äläkä selittele tekemisiäsi miehelle, sillä se vain pahentaa asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla