Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvyys miehen ajatuksista (JATKOA AIEMPAAN LINKKI)

Vierailija
30.11.2011 |

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1513459/pakko_avautua_mit…

Kuten toissailtana avauduin tilanteestani. Nostin nyt lopulta kissan pöydälle, mies lätkäisi eilen minulle päivän ensimmäisen tekstiviestin noin puoli kymmenen mitä teen, vastasin olevani kaverini kanssa ajelemassa.

Hän sanoi, että ilmoittaa kun vapaudun. Tämän jälkeen puhelimeeni tuli viesti haluaisinko tulla yöksi. Laitoin takaisin, että avain ja hänen luonaan oleva huivi takaisin kiitos kylmästi koska en jaksanut tuntea oloani enään panoksi. Takaisin tuli viesti tyyliin "just joo jos tälle linjalle lähdetään ym.ym. niin selvä" laittoi samaan olevansa myös niin täynnä näitä minun valittamisia tilanteesta. En sitten viittinyt soittaa työkaverin istuessa vieressä joten meni viestittelyksi.

Mies vielä laittoi haenko itse vai tuoko, sanoin hakevani. Vähän ajan kuluttua lätkäisi viestin "Etkö voisi oppia puhumaan suoraan aikuisten lailla, etkä vain tuoda asioita minulle esille yllättäen näen"

Tilanne onneksi kärjistyi siihen, että sovimme näkevämme eräässä puistossa, mies oli kävellyt sinne asti (kulkee kaikki matkat autolla) vetosi lähteneensä sinne "koska ahdisti olla kotona" Tulin paikalle niin näky oli oikeasti kurja, poltti tupakkaa kivellä ja katsoi suihkulähdettä... Lähdimme sitten kävelemään siitä enkä oikein saanut sanotuksi asiaani. Selitin kuinka minua harmittaa, että aikaa ei tunnu olevan minulle. Mies kertoi pyytäneensä minua iltaisin koska hänellä on aikaa rajallisesti ollut ja heti kun on vain päässyt kotiin pyytänyt heti minua.

Käytös oli oikeasti aika vilpitöntä ja sanoi, että haluaa oikeasti viettää aikaa minun kanssa. Olen kuulemma ollut vasta niin lyhyen aikaa täällä ja hänellä on projektit alla. Sanoi myös, että meillä on tulevaisuutta. Haluaa kuulemma edetä rauhassa koska kokee, että oppii vasta pikkuhiljaa tuntemaan minua tässä. Emmehän periaatteessa koskaan edes nähneet vasta kuin nyt syksymmällä ensimmäisen kerran kun tulin hänen luoksensa. Eli olisinko minä kumminkin ollut se joka ylireagoi?

Muistan aina nuo sanat kun pimeällä rannassa sanoi "Tällainen minä olen vielä enkä siitä muuksi voi vielä muuttua, ota tai jätä" En saanut sanotuksi mitään, lopulta kun mies oli lähdössä kävelemään kotiin nappasin kiinni ja halasin. Se tunne kun rutisti minua takaisin. Ja oli jätkä herkillä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kerralla, kun vuodatat näin paljon ja tunteella, niin keskity vähän paremmin, että muiden olisi helpompi lukea.

Ei tästä voi vielä tehdä päätelmiä, josko olet ylireagoinut tai et, oikeasti. Ei voida tietää, että yrittääkö mies ympäripuhua sua vain onko todella sinusta kiinnostunut ja haluaa elmää sinun kanssasi.

Tsemppiä selvittelyyn!

Vierailija
2/2 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin tuosta sai selvää. Ihastuttavaa, nuoruudenvoimaista tunteenpurkausta! =)

Tuotahan se on, tutustumista, tapailua, toisen tapoihin totuttelua. Hienoa että saitte viimein puhuttua asiasta kunnolla, minä sanoisin, että OTA ennemmin kuin jätä, hätäkös sulla tässä on opetella häntä tuntemaan ja eteenpäin katsomaan. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla