auttakaa mua kirjottaa työhakemus prismaan ja s-markettiin
Oon tosi huono kirjoittamaan työhakemusta.. Mulla on koulutuksena vaan yläaste, koska tulin raskaaksi. Nyt haluaisin töihin, ja kaupoista saakin varmaan ilman koulutusta, ainakin osa´aikasena..
Kommentit (5)
http://www.monster.fi/ sivulla otsikon Lisäpotkua urasuunnitteluun alla on hyviä vinkkejä mm. cv:n tekemiseen ja esimerkkejä työhakemuksista.
maistanut ja ihan itekseen tulit raskaaksi! Aikuisen velvollisuudet odottaa eikä taitoja ole. Miksi kuvittelet et Prisma huolii kouluttamattomia ihmisiä töihin?
Eikö sun nuorena ihmisenä kannattaisi tehdä suunnitelma tukiverkostosi kanssa ja jatkaa koulua napakalla otteella ammattiin saakka. Ikävä puoli siinä olisi kyllä lötköilyn lopettaminen mutta lopussa se iso kiitos palkitsisi. Tsemppiä!
noiden sivuilta saattaa löytyä valmis työnhakulomake, ei siis itse tarvi keksiä mitä kirjoittaa vaan voi vastata kohta kohdalta.
Tai voi olla, että täällä pk-seudun Hok-Elannolla on vaan se lomake. Tarkista kuitenkin asia!
Kauppoihin on niin paljon tarjontaa työvoimasta, että harkitsisin myös vuokrafirman kautta työskentelemistä, jos ei muuten tärppää. Saat ainakin työkokemusta, joka auttaa edelleen työnhaussa kauppaan.
Sitten voisit yhtenä vaihtoehtona harkita (jos siis kauppa tuntuu oikealta sinulle) merkonomikoulutusta ja teet työharjoittelun kaupassa, varmasti saat kaupan tai kaupallisen alan töitä.
avoin hakemus. Sinne kerrot, mitä työtä haluat tehdä jne. Kerrot itsestäsi ihan vaan pasrilla lauseella siihen kohtaan missä sitä kysytään, turha siihen on kauheeta selostusta kirjoittaa.
on tärkeä asia työhakemuksissa. Siitä lähtisin...