Nainen, millä seksiavullasi hullaannutat miehesi;)
Kommentit (11)
Mies tykkää, kuin hullu puurosta ja haluu, et mä saan sen laukeamaan pelkästään pimpalla lypsämällä;)
ensialkuun. Nyttemmin varmaankin kokonaisuus; haluan seksiä usein ja seksi on sanoinkuvaamatonta.
Omalla muijalla on kyllä sellainen lortto, että voisi opetella lypsämään. Äh, haaveeksihan se jää. Joillekin kaikenlainen fyysinen rasitus on vastenmielistä :(
ne maaseudun tytöt on osaa lypsää ja lihakset kunnossa.
ja teen sen usein ja mielelläni. Yksi kikka on kutitella kielenkärjellä miehen välilihaa ja kassien alapintaa.
pilkettä silmäkulmassa! Mun ei tarvitse kuin töihin lähtiessä katsoa miestä tietyllä tavalla niin on koko päivän "odottavassa tilassa" :D
Mutta kyllä suihinottotaitoni kuulemma on paras avuni.
Olen myös hyvä ottamaan suihin, mutta jos minulta pääsee pissat housuun niin siitä mieheni sekoaa ;D.
En tee sitä usein, mutta joskus en vain voi mitään, kun pissat menee housuun. Mieheni selvästi myös kiihottuuu siitä, että minulla kova hätä ja yritän pidätellä jalat ristissä. Tää kuullostaa ihan kipeeltä, mutta jos toinen tykää niin miksen joskus yllättäisi toista...
olen ihan keskiverto kaikessa. Yritän kyllä parhaani mukaan tuoda vaihtelevuutta seksiin ihan itseni takia, mutta ei mies ole koskaan minusta erityisesti hullaantunut.
Laitan mieheni sängylle selälleen makuulle, ja istun hajareisin hänen kalunsa päälle. Pyydän olemaan vaan paikoillaan tekemättä mitään. Aloitan rytmikkäät supistus/-rentoutus liikkeet pimpsalihaksilla. Ensin niin että vaan terska saa tätä käsittelyä ehkä 10 min ajan. Sitten alan laskeutua alemmas ottaen syvemmät lihakseni mukaan ja lopulta aivan pohjaan asti. Silloin kalu saa koko mitalta tuntea voimakkaat lihakset. Mieheni kestää yleensä 15-20 minsaa ja sitten purkautuu vastustamattomasti sisääni.
kehuja olen tästä taidostani saanut ;)