MÄ HAJOAN MUN TYÖKAVERIINI!!!!
Oletetaan, että olt kirjoittanut tärkeän raportin, jossa on vaikkapa 8 sivua. Hän lukee sen ja kommentoi. Kommentti on, että sivulla 6 toisessa kappaleessa on kaksi välilyöntiä peräkkäin.
VITTU ETTÄ MENEE HERMOT. Miten asiantuntijatehtäviin on voinut päästä tuollainen törppö, jolla ei oikeasti, siis aikuisten oikeasti ole mitään sanottavaa mihinkään. Samaan aikaan pitää riipiä kasaan rahoja, että saan pidettyä ne meidän ihanat, fiksut määräaikaiset asiantuntijamme leivässä. Ja sitten tämä tulee ja kommentoi isosta duunista välilyöntejä.
Hajotus.
Kommentit (9)
Mikä sua tuossa nyt noin riipii? Asiallinen kommentti ja tosiaan ihan pienen pieni asia. Jollei siihen ollut mitään lisättävää oikeasti?! Sinä se kuule vittumaiselta työtoverilta vaikutat -ja erittäin heikkoitsetuntoiselta! Jos tuotetaan jotakin asiapitoista tekstiä, niin ei se kovin hyvää vaikutelmaa anna, jos siellä lopullisessa versiossa on kirjoitusvirheitä. Alat varmaan räyhätä oikolukuohjelmallekin... hullu.
Raporttisi oli ilmeisesti hyvä kun ei siitä muuta löytynyt.
Itse olen iloinen ihan kaikesta saamastani palautteesta. Usein tuntuu ettei dokumenttejani kukaan edes lue. Vastauksena tulee vaan 'ok'.
Siitä tulee semmoinen fiilis ettei sitä ole luettu/tarkistettu ollenkaan.
ole sellainen virhe että kukaan normaalisti edes huomaisi... Eri asia olisi oikea kirjoitusvirhe.
Sulla on vaan heikko itsetunto, jos mokomasta hajoat.
Tämän ketjun aikaisemmat vastaajat eivät kai tajunneet että raportteja ei luetuteta toisella asiantuntijalla siksi että hän löytäisi kirjoitusvirheet vaan siksi että hän kommentoisi sen sisältöä ja antaisi "ulkopuolisen" arvion siitä että onko hänen mielestään kaikki asiaankuuluvat seikat huomioitu. Mulla on kanssa näitä idioottikolleegoja, jotka lisäilevät pilkkuja tai poistavat niitä, mutta sitten kun kysyy että olitko samaa mieltä argumentaatiosta niin ovat hoomoilasena. Sitten kun projekti etenee ja kehuja tulee ylemmältä johdolta niin kyllä sitten ollaan samassa rivissä päätä nyökyttelemässä että juu, sillai määkin sitä ajattelin... SOON PERSIISTÄ.
Jos teillä on pikkujoulut vielä edessäpäin, vedä firman piikkiin ja kysele ns. lisätietoja kollegaltasi. Jos ette pääse yhteisymmärrykseen, siitä vaan vanha kunnon kissatappelu pystyyn niin stressin pitäisi puolin ja toisin helpottaa.
omat kirjoitukseni menevät usein katselmointiin, ja vaikka kuinka yritän sanoa että kommentoikaa sisältöä, niin eikö joku keskity kirjoitusvirheisiin. Onhan ne hyvä korjata, mutta tärkeämpää on kuitenkin asia.
auttaa sinua saamaan raporttisiasi vieläkin paremmaksi... Eli ei halua tsempata työtäsi, ja anna rakentavaa palautetta, että työstäsi tulisi entistäkin parempi. Raporttisi oli varmaan hyvä, mutta jotta siitä tulisi todella hyvä, ei halua analysoida/esittää ehdotuksia raportistasi. Eli olet ihan omillasi tässä asiassa, hyvässä ja pahassa. Eli kysessä mielestäni on klassisesti työpaikkakateus, olisiko työkaverisi kateellinen työtuloksistasi?
Työkaverisi mielestä raporttisi oli lähes täydellinen, ja sinä olet asiasta pahoillasi?