Miksei meillä koskaan kumi puhkea?
...tai satu muutenkaan "vahinkoja"? Molemmat (aviomieheni ja minä) haluaisimme jo lapsen, mutta taloudellisesti tilanne ei ole sopiva. Ns. "vahinkovauva" tähän tilanteeseen olisi ihana lahja, mutta meille ei ole kertaakaan 8 vuoden yhdessäoloajan sattunut yhtäkään vahinkoa - unohtunut pilleriä, kortsu puhjennut tai unohtunut käyttää koko ehkäisyä.
Miten joillekin noita muka VOI sattua jopa useampi kuussa?
Kommentit (13)
Anteeksi graafisuuteni mutta noin se menee ainakin helpommin rikki.
Kakkonen ja kolmonen, heh :D Pitääpä ottaa neuvosta vaari - eli kuiviltaan ja rajummin tästä lähtien siis vain? :D
On tämä kyllä oikeasti naurettavaa että pitää tällaisia miettiä. Vuoron perään "vitsaillaan" siitä, että toinen puhkoo kumit rikki. Itsellä tyhjän sylin syndrooma ollut jo vuosia ja mieskin haluaisi jo oman lapsen. Ei vain annan luonto periksi alkaa lapsia työttömänä tehtailemaan :( (Minä olen siis työtön, mies töissä)
ap
niin eikö olisi aika jo ihan "tekemällä tehdä" se vauva? Eihän aika ole koskaan oikea, jos liian tarkasti alkaa miettimään.
Ja voihan olla, että ei se vauva sieltä alakaan kuulumaan, vaikka miten olisi suunniteltu. Teillähän on asiat itse asiassa ihan hyvin, miehesi on kuitenkin töissä.
Muuten, minkäikäisiä olette
..mutta minä olen vastavalmistunut ja fiksua olisi hankkia enisn työpaikka tai edes työkokemusta. Ei kukaan minua raskaana palkkaisi tai sitten äitiysloman jälkeen vanhoilla papereilla :(
Tosin välillä kyllä olen jo antamassa periksi tälle vauvakuumeelle. Olisipa tähän jokin helppo ratkaisu!
Mieheni on 27 ja minä 25.
miksi ette yritä lasta jos oikeasti haluatte?
Me teimme lapsen kun olin työttömänä, ihan siitä syystä tosin, että ikää jo oli enkä tiennyt kauanko työttömyys kestäisi. No, niinhän siinä kävi, että sain työpaikan kun olin jo raskaana. 4kk ehdin olla, sitten vuoden kotona ja nyt taas onnellisesti samassa työpaikassa.
jonka keksin, on se "vahinkovauva". Ollaan vain niin pedanttisia ehkäisyn kanssa, ettei meille taida sellaista voida koskaan tulla :/ Katkeroidun pikkuhiljaa, kun kuulee siitä ja tästä ja tuosta, jolle on käynyt vahinko..
ap
miksi ette yritä lasta jos oikeasti haluatte?
Me teimme lapsen kun olin työttömänä, ihan siitä syystä tosin, että ikää jo oli enkä tiennyt kauanko työttömyys kestäisi. No, niinhän siinä kävi, että sain työpaikan kun olin jo raskaana. 4kk ehdin olla, sitten vuoden kotona ja nyt taas onnellisesti samassa työpaikassa.
Ei kai noin käy kuin disneyn saduissa :) Jos oikeasti uskoisin että tuo olisi mahdollista minullekin, niin aivan varmasti kumit lentäisivät roskiin heti.
ym tilanne ovat vihdoin sopivia niin lasta ei kuulukaan...
oikeasti, kannattaa luottaa siihen että elämä kantaa ja asioilla on tapana järjestyä.
ym tilanne ovat vihdoin sopivia niin lasta ei kuulukaan...
oikeasti, kannattaa luottaa siihen että elämä kantaa ja asioilla on tapana järjestyä.
Kiitos. :)
T: ap
Just ton takia kukaan ei halua palkata lisääntymisikäistä naista.
Pienistä kumi luiskahtaa pois, isoissa halkeaa.
liian hiljaa ja hellästi...