Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitat 170/72, voinko olla seksikäs miesten mielestä?

Vierailija
29.11.2011 |

Vai olenko ällöttävä ja pitää laihduttaa?

Ei vaan varaa laihduttaa ja tehdä eri ruokia itselle ja lapsille. Syksyllä karppasin 5kg pois ja meni sikana rahaa ruokiin silloin.

Olisi kyllä ihana laihtua. 10kg

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettei laihduttamisesta tai elämäntapamuutoksesta kannata paljoa puhua, kun se ei vain normaalitavoin ap:ltä onnistu. Ruuanlaittosi ja käsityksesi terveellisestä ja hoikkana pitävästä ruuasta ovat niin heikot, että on varmasti helpompaa oppia tykkäämään siitä vähän pulleammasta kropasta, kuin miettiä niitä vatsamakkaroita ja laihduttamista.

Katsele itseäsi peilistä vaikka kynttilänvalossa tai muussa pehmeässä valaistuksessa. Kuori ja sheivaa ihosi säännöllisesti ja käytä hyväntuoksuisia voiteita. Osta kauniita alusvaatteita ja käy halutessasi vaikka solariumissa, niin saat kevyen päivetyksen. Harjoittele pitämään itsesi hyvässä ryhdissä. Opettele näkemään itsesi sensuellina ja naisellisen pehmeänä, ihanana aikuisena naisena.

Miehille sillä ei yleensä ole mitään väliä, painatko 60kg vai 75kg. Tärkeintä on, että pidät itse itsestäsi ja nautit elämästäsi.

Vierailija
22/27 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni kilot kertyy vatsan seudulle. =( Ja tietty rinnatkin kasvaneet myös.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 165/65, joka syö n. puolet tuosta eikä laihdu. Tavoitteena 10 kg saada pois.

Kyllä mä olen miehille kelvannut mitoilla 164 cm/ 72 kg. Ei ole vaikuttanut yhtään onko 10 kg vähemmän.

Mutta laihduttaminen ei vaadi rahaa.

-aamulla annos kaurapuuroa + ruisleipä.

-lounaaksi keität perunaa ja porkkanaa ja vaikka jauhelihakastiketta. + tavallista salaattia +ruisleipä.

-välipalaksi hedelmää

-päivälliseksi vaikka juures-lihakeittoa + ruisleipä

-iltapalaksi vaikka voileipä + hedelmä.

-ruokien kanssa rasvatonta maitoa. tai muutama juusto leivän päälle että saat kalsiumia.

Vierailija
24/27 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit kasvot vai ei. Kuvankauniilla kasvoilla saa anteeksi muutaman ylimääräisen kilon. Toisaalta jos kasvot tavalliset tai jopa rumat ei upeakaan vartalo auta, ei voi olla seksikäs. M37.

Vierailija
25/27 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea suomalainen nainen mutta ihan nätti olen.

Antakaa haukkujat vinkkejä niihin hyviin ja laihduttaviin ruokiin? Ja en todellakaan laihtunut jos söin puuroa aamiaiseksi. Nykyään syön yhden täysjyvä näkkileivän ja lasin maitoa, töissä normi ruoka ja kotona välipala ja sitten illalla ilta ruoka.

ap

Vierailija
26/27 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko idiootilta kuulostaa, ettei ole varaa laihduttaa... syöt vaan vähemmän.

Muutenkin laihtuu kuin karppaamalla, herranen aika.

Vierailija
27/27 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

171/120. että ehkä se seksikkyys on katsojan silmässä ja kilojen kantajan korvien välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan