Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haussa ravintola Tampereella näillä ehdoilla

Vierailija
28.11.2011 |

-tunnelmallinen, romanttinenkin

-ei kuitenkaan mikään "kaksi parsaa ristissä" -paikka - ihan omilla rahoilla on tarkoitus mennä syömään

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand Hotelin italialainen ravintola oli minusta mukava, vaikka onkin SOK:n.

Tykkäsin myös Saludista. Ja mies tykkäsi myös, kun oli reilut annokset. Romantiikkaa jo sekin, kun mies ei koko ajan napise ravintolassa, ettei tästä lähde edes nälkä. :)

Laterna?

Vierailija
2/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand Hotelin italialainen ravintola oli minusta mukava, vaikka onkin SOK:n.

Tykkäsin myös Saludista. Ja mies tykkäsi myös, kun oli reilut annokset. Romantiikkaa jo sekin, kun mies ei koko ajan napise ravintolassa, ettei tästä lähde edes nälkä. :)

Laterna?

En tiedä, mitä italialaista ravintolaa tarkoitat. Laterna lienee vain tilausravitola, mutta Salud on ihan hyvä vaihtoehto. Kiitos! Muitakin saa ehdotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://trattoria.fi/

Grand Hotel Tammerin alakerrassa.

Voi sitten mennä ruoan jälkeen cocktaileille itse hotellin puolelle.

Vierailija
4/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti. Rautatieasemalta semmonen 300-400m kävely sinne ei-keskustan puolelle. Aivan mielettömän hyvä ruoka. Antaisin 5 tähteä. Ruoka tehdään avokeittiössä asiakkaiden valvovan silmän alla. Raaka-aineissa paljon tuoreutta, leipä tehdään itse. Iso plussa on tulikuuma annos kun se tuodaan sun eteen. Ei oo lampun alla seisotettua haaleaa sössöä.

Vierailija
5/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kiinnostavan näköinen paikka! Miksihän ei olla tuolla ennen oltu? Kiitos vinkistä!

Vierailija
6/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toden totta, tuo Roast vaikuttaa sekin tosi kiinnostavalta. Tarkoitus on siis lahjoa miestä viemällä hänet syömään, joten tuo Roast olisi ehkä enemmän hänen makuunsa. Itse olen enemmän tuon italialaisen ruoan fani, mutta jospa olisin kerrankin epäitsekäs...

Coussicakin on ihan kiva, muttei nyt ehkä ihan sitä, mitä haen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi