Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaista sisustusta oikeasti olemassa?

Vierailija
27.11.2011 |

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7024713

Ei hyvää päivää sanon minä :).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mustalaiset. Teillä taitaa olla aika pienet piirit jos ette ole nähneet tavallisten suomalaisten kodissa tuollaisia tyylihuonekaluja. Harvassa talossa kyllä näkyy tuon hintaluokan kalusteita, joten luultavasti on varakkaan hieman vanhemman sukupolven pariskunnan koti. Luultavasti jo eläkkeellä.

Vierailija
22/24 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olisi empatiakykyä, niin jättäisit tällaiset aloitukset omaan arvoonsa, etkä ainakaan vastaisi niihin, jotta nopeammin häipyisivät etusivulta.

Mulla on empatiakykyä, siinä syy. Ap taitaa olla sellainen kiusaajatyyppinen ihminen, joten on ihan oikein puuttua sellaisen toimintaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse tykkää ihan noin paljon koristelluista huonekaluista, pitsiverhohärpäkkeistä ja moneen kerrokseen ripotelluista tauluista suurikuvioisilla tapettiseinillä.

Minulle riittäisi puolet noista tavaroista ja tauluista. Mutta kauniitahan ne huonekalut ovat!

Meillä anoppila on vastaavanlainen ja minä tykkään. siinä tavoitetta omalle elämälle :)

Vierailija
24/24 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin huoneet ovat puolta suurempia, joten ei ole noin ahdasta. Olemme 3-lapsinen perhe ja talo on täynnä aiempien sukupolvien perintöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme