Aura-ruokakermasta!!! Varokaa!
Hyi että, se ei maistunut yhtään AURA-juustolta, vaan jollekin pahalle, muulle homejuustolle.
Mä olen tosi nirso sinihomejuustojen suhteen, ja melkein kaikki muut paitsi Aura ovat mun makuun jotenkin pilaantuneen ja happaman makuisia. Odotukset oli korkealla tuon ruokakerman suhteen, aattelin et nopeuttais kanapastan tekoa, mut hyi olkoon, jäi syömättä koko pasta.
Kannattaa varoa! Purkin kyljessä sanottiin että siinä on Aura-juustoa, mutta sen lisäksi jotain ihmeen juusto-AROMIA, veikkaan että siitä tulee se kamala sivumaku.
Kommentit (10)
enkä yleisemmin koko ruokakermaideaa. Jos tarvitsen ruokaan kermaa, laitan kermaa ja jos haluan ruoan lisäksi maistuvan aura-juustolta, laitan vielä sitäkin.
jotain aromiainetia ja e-koodeja
mäkin heitin aura-kermapurkin roskiin, kun maistui tuotanoin, yrjöltä
sääli että hyvä juustobrändi Aura sotketaan tuon kerman kanssa
parempaa ja halvempaa tulee perusaineksista.
ja laitan kermaa (jonka edessä ei ole mitään RUOKA etuliitettä, joka mahdollistaa siihen kaiken paskan lisäämisen) ja aurajuustoa erikseen. Saa ainakin just sitä mitä haluaa.
Näin vaan kiireisenä luuli löytäneensä oikopolun hätätilanteisiin, en ollut aikaisemmin maistanut mitään noita maustettuja ruokakermoja.
ap
laittamaan sana RUOKA, ikäänkuin muistuttamaan epäilijöille, että kyse todella on elintarvikkeesta.
laittamaan sana RUOKA, ikäänkuin muistuttamaan epäilijöille, että kyse todella on elintarvikkeesta.
se tavallinen perusaura ei ole edes hyvää, aura gold on ok, mutta monet muut esim ranskalaiset ja ruotsalaisen (sini- ja viher-)homejuustot on parempia. (Valkohomeessa yleensä ja briessä taas ranska ja hollanti on hyviä maita)
Jos kerran olet nirso, miksi käytät tuollaista keinotekoista valmis-paskaa?
Vierailija - 27.11.11 07:35 (ID 13804428)
...ihan siksi että olen vuodepotilaana sairauden takia, enkä pysty juurikaan seisomaan keittiössä. Ajattelin että pystyisin nopeammin tekemään aurapastakastikkeen tämän tuotteen avulla. Ennen sairastumistani ei einekset kiinnostaneet ja ruokaa laitoin vaikka pari tuntia putkeen. Niin se vaan elämä heittelee.
ap
PS joku kyseli aurajuustokanapastan ohjetta, mä teen yleensä näin:
Kuullotetaan 1 pieni sipuli oliiviöljy-voi seoksessa, + 1 tl hunajaa. Lisätään pieneksi paloiteltu kana, paprika (myös muut kasvikset käy, esim kesäkurpitsa on herkkua, parsakaalin nuput myös), kypsennetään +lisätään tl kanafondia.
Purkillinen kermaa lorautetaan mukaan pannulle, annetaan kiehua pienemmällä lämmöllä hieman kasaan ja murustellaan sitten mukaan melkein puoli pakettia auraa. :D
Maustetaan yrteillä ja mustapippurilla, suolaa ei tarvitse lisätä.
Annetaan hautua miedolla lämmöllä välillä hämmennellen ja keitetään sillä välin pasta. Esim simpukkapasta tai fusilli on hyvää, kun siihen jää kunnolla sitten kastiketta mukaan. Al dente pasta hulautetaan kastikkeen mukaan ja sit vaan syömään. Nam nam.
ja palasin takaisin aitoon tavaraan. Kerma + aito aurajuusto on paljon parempaa.