Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta isästä/vaarista?

Vierailija
27.11.2011 |

Muistaa vain synttärinä ja jouluna tilisiirroilla. Ei ole nähnyt minua eikä lastani 1,5 vuoteen. Ei koskaan kysy kuulumisia jne. Sanoin 2kk sitten viestitse että poikani kaipaisi vaarin seuraa kun ei tapaa omaa isäänsä lainkaan. Vaari sanoi tulevansa käymään mutta ei ole näkynyt.

Mä olen ajatellut laittaa välit poikki kokonaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on useampi lapsi ja vaari ei ole heihin yhteydessä eikä käy katsomassa, näin ollut jo vuosia. Enää ei harmita niinkuin aikoinaan. Olen ajatellut että hyvä kun edes jollain tapaa muistaa, eikä ole ongelmaksi, raskaampi se niinpäin olisi.

Vierailija
2/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei tajua omaa merkitystään lapselleen ja lapsenlapselleen.

Onko muita lapsia/lapsenlapsia ja jos on, kuinka kohtelee heitä?

Ei hän varmasti kiusallaan tuollainen ole, ei ehkä kykene enempään. En rankaisisi häntä katkaisemalla välejä kokonaan vaan antaisin olla. Yrittäisin pitää myös omat odotukseni matalalla ettei tulisi pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei tajua omaa merkitystään lapselleen ja lapsenlapselleen.

Onko muita lapsia/lapsenlapsia ja jos on, kuinka kohtelee heitä?

Ei hän varmasti kiusallaan tuollainen ole, ei ehkä kykene enempään. En rankaisisi häntä katkaisemalla välejä kokonaan vaan antaisin olla. Yrittäisin pitää myös omat odotukseni matalalla ettei tulisi pettymyksiä.

Vierailija
4/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hänestä nyt apua ole,niin ei kai haittaakaan? Ei toista voi muuttaa. Elätte omaa elämäänne, hän omaansa. Toisilla ei vaan ole taitoja olla ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme