Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan koskaan vastaa tekstiviesteihini ja facebook viesteihini?

Vierailija
27.11.2011 |

Olenko jotenkin niin vähäpätöinen ja hierargisessa järjestyksessä alhaalla, ettei minulle viitsitä vastata?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/14 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/14 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy joskus selvästi joku kysymys tekstarissa, joku sellainen, joka vaatii vastauksen.

Vierailija
5/14 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikea sanoa mitään, kun et kerro, millaisia viestejä laitat.

Itse vastaan kyllä aina, paitsi niihin typeriin kiertoviesteihin. Jos viesti sisältään kysymyksen, vastaan heti, jotta en unohda, jos vain kuulumisia, niin hyvällä hetkellä. Toisinaan unohdan kokonaan ja yleensä sitten soitan..

Millaisille ihmisille laitat viestejä? oikeilla kavereille, vai virtuaalikavereille? kirjoitatko asiaa, vai jaarittelua? saako viestistä kuvan, että kaipaat vastausta vai haluatko vastauksen vain, koska sinä olet laittanut viestin?

Vierailija
6/14 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan kuittaukseksi, että viesti on mennyt perille? Sitä paitsi joskus olen kysynyt selkeästi jonkin kysymyksenkin, eikä ole vastattu. Tyyliin nähtäiskö tänään? Eikä tule vastausta. Ystävilleni sopii nähdä vain silloin kun he haluavat. Ei koskaan jos minä olen pyytänyt.

Vierailija
7/14 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Olen vähäpätöinen tärkeysasteikossaa, se seurueen viides tai kuudes jäsen, jonka puutttuminen olisi myös ihan se ja sama. Enkä tiedä miksi niin on. Kukaan ei vastaa minullekaan enkä saa tuttavia lähtemään ulos, kun joskus pyydän.

Olen jo niin väsynyt ja tottunut siihen, etten enää yritäkään. Enkä halua tutustua enää uusiin ihmisiin, koska lakkaan kiinnostamasta vuoden sisällä, aiheutan jonkinlaisen pettymyksen kai. Ehkä vain olen tylsä. Tai tietämättäni nokkavan oloinen, jotakin.

Vierailija
8/14 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Olen vähäpätöinen tärkeysasteikossaa, se seurueen viides tai kuudes jäsen, jonka puutttuminen olisi myös ihan se ja sama. Enkä tiedä miksi niin on. Kukaan ei vastaa minullekaan enkä saa tuttavia lähtemään ulos, kun joskus pyydän.

Olen jo niin väsynyt ja tottunut siihen, etten enää yritäkään. Enkä halua tutustua enää uusiin ihmisiin, koska lakkaan kiinnostamasta vuoden sisällä, aiheutan jonkinlaisen pettymyksen kai. Ehkä vain olen tylsä. Tai tietämättäni nokkavan oloinen, jotakin.

En oikein ymmärrä et minkälaisena ihmiset oikein luulee mun olevan. Näytäänkö ulospäin jotenkin tosi jännittävältä vai, ja sitten osoittaudunkin ihan tuiki tavalliseksi.

Vierailija
9/14 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
10/14 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että eikö se facebook vois laittaa suoraan s-postiin ilmoituksia "valitamme, että olet sellainen luuseri, ettei kukaan ole pariin kuukauteen viitsinyt lukea päivityksiäsi.

Ehkä tämä ei ole sinun juttusi. Mene av:lle."

Onkohan ne kaikki poistaneet mun päivitykset näkyvistä tai jotain:(

Vierailija
11/14 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisi helpompi keksiä syitä sille miksei sinulle niihin kommentoida.

Vierailija
12/14 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jotakin itsestään selvää. Ei kukaan jaksa kommentoida jos kerrot käyväsi lenkillä tai tekeväsi makaronilaatikkoa.

Vierailija
13/14 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen teille etsimään uusia ystäviä

ei kuulosta kovinkaa mukavilta noi teidän ns ystävät

mä vastaan aina tekstareihin, puheluihin en jaksa aina vastata, ja aina ei voikaan kun esim ajaa autoa tms ;)

kuuluu vallan sivistykseen vastata viesteihin

6

Vierailija
14/14 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuollaisia pikkuasioita kommentoi, lähinnä isompia tapahtumia, ja jos on jotain ikävää sattunut esim.

Linkkejä laitan kans, johonkin hauskaan tai hyödylliseen, ja sellaisiin aiheisiin joiden periaatteessa tiedän kavereita kiinnostavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä