Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kans yöt yhtä hulinaa =) Olen aivan poikki.

Vierailija
27.11.2011 |

Joo ei valvota vauva. Mutta mies kuorsauksella senkin edestä. Raukalla varmaan jo kylki ihan mustelmilla ko olen useampana yönä sitä tuuppinu hereille ja kääntämään kylkeä.

Tänään tosin sitten se vauvakin heräsi kukonlaulun aikaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat kuorsaa niin, että toinen häiriintyy. Siksi olemme jo vuosia nukkuneet eri huoneissa. Suosittelen.

Vierailija
2/7 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain taitaa olla tavallista väsyneempi.

ap

molemmat kuorsaa niin, että toinen häiriintyy. Siksi olemme jo vuosia nukkuneet eri huoneissa. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin iso mies, omaan sänkyyn vaan! Annat sen vaan kuorsata rauhassa etkä välitä ollenkaan. Viet sille vaikka jonku unilelun tai tuttikin saattaa auttaa.

Vierailija
4/7 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä minä kokeilen ensiyönnä. Riittääkö että käännän selkäni hänelle ja menen ennen häntä nukkumaan?

ap

Vierailija
5/7 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suakin alkaa eri nukkumapaikka kutsua kun vuoden verran kävelet zombiena miehen univelasta.

Nimim. kokemusta on :)

Vierailija
6/7 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta ongelmasta vuosia ja nyt vuoden nukkunut eri huoneessa. Miksi en lähtenyt aiemmin? Ratkaisu tuntui pahalta mutta nyt kun saan nukkua läpi yön ihmettelen miksi olen alistunut aiemmin siihen,että herään monta kertaa yössä jolloin uni on jäänyt pinnalliseksi ja olo on aina ollut väsynyt.

Vierailija
7/7 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies narskuttaa hampaita ja minä kärsin. Nyt kun on tulpat, ei enää haittaa:) Kuulen kyllä jos lapsilla joku hätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä