Mitä pitäisi ajatella, kun sain miespuoliselta työkaverilta lahjan pikkujouluissa?
Antoi lahjan kaikkien muiden nähden, mutta sanoi, että älä avaa vielä. Avasin sitten kotona ja oli pieni paketillinen pieniä kivoja juttuja.
Olikohan luullut, että pikkujouluihin olisi pitänyt tuoda joku lahja yhteiseen koriin laitettavaksi? Vai olikohan ihan oikeasti tuonut sen mulle?
Olin niin häkeltynyt tilanteesta, että en kai älynnyt edes kiittää. Pitää seuraavan kerran nähdessäni ehdottomasti kiittää. Ihan hävettää olla näin moukka!
Kommentit (23)
mika saa sinut ajattelemaan, etta palstalaiset tietaisivat oikean vastauksen. Totta kai voit odottaa, etta saat joukon kirjavia vastauksia, mutta vain tuo mies tietaa, mita ajatteli.
Kysy suoraan tai kierrellen, mita oli mielessa. kun kiitat, voit vaikka sanoa, ettet ollut tullut ajatelleeksi, etta juhlissa annetaan lahja.
syytä, että miksi olisi antanut minulle lahjan. Siksi olisi tuommoinen nippu arvauksia ollut ihan ok, niin olisin sitten voinut itse arvata, että mikä niistä voisi osua oikeaan.
ja heti av-mamma miettii mitä tässä on takana, miksi antoi lahjan?=
P.S. jos lahjaan sisältyisi piilotettuja viestejä niin ei antaisi sitä kaikkien nähden...
ihmettele sitä hänelle myöhemmin mutta ja jos et voi kysyä asiaa häneltä niin älä vaivaa sillä turhaan päätäsi.
että joku miespuolinen työkaverini toisi mulle lahjan tuosta vaan ilman että oli määrä kaikkien antaa joku pieni lahja ristiin, niin olisin mä todella ihmeissäni. Sama homma jos joku nainen antaisi. En ole kenenkään työkaverin kanssa missään lahjanantoväleissä, vaan ihan vaan työkavereita. Joskus jotkut ovat antaneet kaikille työryhmän jäsenille esim, itse tehdyt joulukoristeet tms. ja se on ihan jees, mutta sekin olisi outoa jos vain yhdelle kaikkien edessä edes tuollainen pieni muistaminen jaettaisiin..
Oletteko tehneet jotenkin erityisesti yhteistyötä viime aikoina, oletko auttanut miestä erityisesti ja hän halusi kiittää tms.? Etkö kysynyt mitään että oi kiitos mistäs hyvästä tämä tuli tms.?
Olen ollut miestä kohtaan ihan samanlainen kuin muita kohtaan. Olen saattanut joskus oman töiden ohessa auttaa ehkä minuutin verran hänen töissään tyyliin kerran kuussa, mutta en toddellakaan ole siis auttanut mitenkään isosti.
Olin aidosti niin häkeltynyt, etten osannut sanoa mitään. Mies oli aika vauhdissa ja puhui vain pikkujouluyllätyksestä. Luulin, että vie villiin tanssiin tai jotain vastaavaa, mutta toikin sitten paketin, jota kielsi avaamasta muiden nähden.
Olen ollut miestä kohtaan ihan samanlainen kuin muita kohtaan. Olen saattanut joskus oman töiden ohessa auttaa ehkä minuutin verran hänen töissään tyyliin kerran kuussa, mutta en toddellakaan ole siis auttanut mitenkään isosti. Olin aidosti niin häkeltynyt, etten osannut sanoa mitään. Mies oli aika vauhdissa ja puhui vain pikkujouluyllätyksestä. Luulin, että vie villiin tanssiin tai jotain vastaavaa, mutta toikin sitten paketin, jota kielsi avaamasta muiden nähden.
ihan samantasoinen tämän miehen kanssa. Olen myös varma, etteivät muut saaneet lahjaa.
vaikeana muiden naisten seurassa? Jos on kokenut yhteistyönne ja työkaveruutenne kuitenkin jotenkin syvemmin kuin sinä ja halusi kiittää työbestistään? Tai sitten se on ihastunut ja antoi lahjan siksi.
Mä kysyisin maanantaina, kiitoksen yhteydessä että miksi antoi lahjan. Esim. Kiitos vielä hirveesti siitä pikkujoululahjasta, oli tosi kiva! Mistäs mä moisen muistamisen olin ansainnut? Jos se on palavasti rakastunut niin kai se jotain sitten änkyttää tai antaa sitten jonkun muun vastauksen. Tai sanoo että muuten vaan tuli mieleen etkä saa koskaan tietää ;)
Kasi
kuvailla sanoilla hiljainen tai ujo eikä todellakaan ole vaikeana naisten seurassa vaan latelee heille sujuvasti kohteliaisuuksia vaikka uusista vaatteista.
Erikoisinta oli se, että antoi lahjan vain minulle ja se, että teki sen kaikkien muiden naisten nähden. Lisäksi en ymmärrä tosiaan itse asialle mitään syytä.
Ihme, ettei kukaan muu ole vielä tätä sanonut ääneen eli krijoittanut täällä.
Ei ole tullut mulle mieleenkään, kun mies on hyväkuntoinen, urheilullinen vähän vanhempi mies ja minä taas tämmöinen nuorempi läski lyllertäjä.
Tuohan on aivan päivänselvää. Työpaikoilla syntyy ulkopuolisten silmissä mitä epätodennäköisimpiä ihastumisia, koska töissä pelataan muullakin kuin ulkonäöllä ja iällä. Baareissahan kaikki ovat tekemisissä vain mahdollisimman samanlaisten kanssa, kun töissä kirjo on laajempi.
Ei olisi kyllä tullut pieneen mieleenkään, että on minuun ihastunut.
Sen sijaan yhden toisen miehen kanssa välteltiin koko pikkujoulut toisiamme. Epäilen, että taustalla on ennenkaikkea se, että emme uskaltaneet pienessä sievässä lähestyä toisiamme. Normaalisti olemme siis paljonkin tekemisissä päivän aikana.
mitä tuosta oikeasti pitäis ajatella?