Auttakaa, häät uuden vuoden aattona ja vyötärö kadoksissa!
kuinka saan kadonneen vyötärön esiin muutamassa viikossa? Vartalotyyppini on hoikka mutta raskauksien jälkeen tulleet vatsamakkarat ei vaan katoa...Ois ihana jos joku neuvoisi nyt tehokkaan jumppaliikkeen vyötärön esiin saamikseksi! :(
Kommentit (12)
Yleensä hääpukuun kuuluu itsestäänselvästi korsetti. Se hävittää ne vatsamakkarat. Ihan oikeasti; jos nyt alat jumppailemaan, pilaat monta viikkoa elämästäsi, sulta häviää suhteellisuudentaju häiden suhteen ja olet pian sellainen nuttura kireällä kaikkia määräilevä morsmaikku.
Muista että rakkaidesi silmissä sinä olet kaunis jo nyt, saati sitten hääpäivänä kun olet meikissä ja kampauksessa. Ei sun tarvitse muuttua yhden päivän vuoksi.
ellet sitten pilaa itseltäsi aj läheisiltäsi joulua kiukuttelemalla nälkäisenä ja kyttäämällä vyötäröläskejä. Aika myöhään havahduit tasapaksuuteesi, sillä jos kropan haluaa kuntoon, kyllä siinä saa puoli vuotta sinun tilanteessasi viettää salilla lihaskuntoa treenaten. Ei tuohon enää mikään jumppailu auta. Korsetti vaan päälle.
En ollut tajunnut suunnitella mekkoa hääpukuun, joka on enemmän mekko kuin perushääpuku. Mutta tyköistuva. Ollaan oltu miehen kans 14 vuotta yhdessä josta 10 avoliitossa ja "vasta" nyt menossa naimisiin. Haluaisin ilahduttaa miestä treenaamalla vartaloani häitä varten josta on tullut tosi stressaavaa koska raskauksista venynyt vatsanahka on niin löysä ettei ne ehkä katoa millään jumpalla koskaan! Just nyt inhoan kroppaani syvästi! ap
tyytyväisenä ja nyt kuukautta ennen huomaat olevasi muodoton? Hankitteko juuri peilin, vai mistä tämä valaistuminen?
tyytyväisenä ja nyt kuukautta ennen huomaat olevasi muodoton? Hankitteko juuri peilin, vai mistä tämä valaistuminen?
esiin taikomiseksi, enkä ole muodoton vaan hoikka mutta suora. Ennen lapsia oli vyötärö. ap
on itseään täysin turhaan inhoava kumppani. Eikö sun keho ole antanut teille ihanat lapset? Mikä voi olla sen arvokkaampaa kuin uuden elämän kantaminen? Ei sun tarvi miellyttää ketään muuta kuin itseäsi ja miestäsi, ja miehesi on todennäköisesti oikein tyytyväinen.
Nyt vaan menet sen mekon kanssa alusvaateliikkeeseen, ja katsot myyjän kanssa siihen sopivan bodyn tai korsetin. Osta jotkut kauniit ja ihanat, jos vietätte hääyön kahdestaan. :) Huomaat heti kun laitat ne päälle, kuinka paljn paremmin mekon kangas laskeutuu ja mekko istuu päälläsi + ryhti paranee.
Mulla liikunta ei auttanut yksistään, vaan lisäksi pitää vähentää herkkujen syömistä. Oon huomannu että kun välttää sokeria ja vehnäjauhoja, niin ei ole kokoajan hiuka. En ole karpannut, koska olen syönyt ruisleipää. Ja tosiaan ei tule semmonen kamala nälkä ollebkaan kun malttaa välttää sokeria. Ei tarvi ruuallakaan syödä älyttömästi. Kerran viikossa oon antanu itselleni luvan syödä mitä vaan ja niinä päivinä on taas tuntunu se pikkunälkä kokoajan...
Ja sitten eilaista jumppaa. Hoverin asentoa, kylkilihaksia...
... ehdit pudottaa puoli kiloa viikossa vauhdilla 3-4 kiloa. Se jo näkyy, varsinkin jos saat lihaksia kiinteytymään.
niin eiköhän se vyötärö löydy...