Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei haluakaan olla isä? Lapsi 4v.

Vierailija
09.11.2005 |

Mies avasi suunsa eilen illalla ja sanoi, ettei tiedä mitä tahtoo. Ei ainkaan kykene/pysty olemaan uuden ok-talomme isäntä eikä lapselle isä. Liian suuri vastuu, rytmit ja kaikki.

Ei tiedä, rakastaako minua. Voi huonosti. On sitä mieltä, että jotain pitäisi tehdä, mutta että ihmistäkään ei voi pakottaa muuhun kuin mitä oikeasti on.

Mies ei puhu yleensä näistä, kirveelläkään ei saa sanaa suusta. Huonosti on mennyt pitkään, nyt on koko syksyn käytännössä kieltäynyt seksistä kanssani.

Itseänikin ahdistaa, ja olen miettinyt toisaalle muuttoa.

Miten tästä umipikujasta pääsee? Mikä se on se ihmelääke mikä auttaa? Mies on sitä mieltä, että suhteessa menee vielä hyvin, mutta naimisissa huonosti. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta, naimisissa neljä. Ja mies vielä pisteeksi i:n päälle petti viime keväänä, mutta silloin vielä vakuutti kuitenkin minua rakastavansa.

Pitäisikö vain luovuttaa, kun kerran koko ajan saamme vain toistemme huonot puolet esiin? Emme tee mitään yhdessä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskohan sillä toinen nainen....

Meillä mies rupes silloin käyttäytymään just noin.

Vierailija
2/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ohimenevältä kriisiltä, joskus vaan tarvitaan rajuja otteita että silmät aukeaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nykyaikainen elämyshakuinen mies.

Vierailija
4/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aviomies lähti esikoisen ollessa 2½v ja nuorimman ollessa 2kk vanha. Totesi vaan , ettei isyys sovi hänelle. On kuulemma liian kova vastuu kaikesta. Jätti kun nallin kalliolle. Ajattelin sillon, että kyse oli vaan jostain hetken erosta, koska vauva oli pieni ja valvotti. Sitä ennen kaikki oli muutenkin hyvin ja ainakin mun mielstä onnellisesti. kovasti mies jopa ootti uuden vauvan syntymää. Lopulta kuitenkin sain eropaperit käteen ja miestä ei sitten sen koommin näkynyt ei mun eikä lasten elämässä. Tästä aikaa jo kuusi vuotta.

Vierailija
5/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä selittää miehelle miten iso, kallis ja hankala prosessi ero on, tällainen argumentointi voi helpottaa miehen suhtautumista ammattiauttajaan.

Mies varmaan tuntee olevansa vankilassa. Teillä on asuntovelkaa, lapsi ja uusi talo sitoo kotiin, vapaus on mennyttä jne. Tiedän muita vastaavia tapauksia, jotka luulee, että ruoho on aidan toisella puolella vihreämpää ja pettyy sitten pahasti kun ne sinne kirmaa. Luulevat, että seksi muiden kanssa on ihanampaa ja naisia suorastaan hyppii syliin ovista ja ikkunoista... Jotenkin miehesi pitäisi kasvaa aikuiseksi, mutta sitä sinä et pysty hänen puolestaan tekemään.

Yksi vaihtoehto on kokeilla eroa vähän aikaa. En kyllä tiedä, sillä voi olla huonojakin seurauksia.

Mutta sen tiedän, että yhdellä tuttavaparilla meni poikki juuri siksi, kun mies luuli että muualla on jotain jota kotona ei ole. On kyllä myöhemmin katunut raskaasti vaimon jättämistä. Vaimolla on jo uusi, mies on edelleen yksin...

Vierailija
6/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastuuta siitä myös että ei avaa suutaan jos asiat ahdistaa/ on pielessä mielestään:

Selvittelyn paikka teille molemmille. Hakekaa apua ulkopuoliselta.

Hiukka myöhäsitä sanoa ettei ole valmis isäksi kun lapsi jo 4v!! No ehkä hän tarkoittaa sillä jotain muuta. Sekaisin tuntuu olevan, eikä ihme jos ei koskaan puhu mitä mielessä liikkuu. Anna hänen nyt puhua äläkä dominoi silloin. Ole vaan hiljaa ja kuuntele. Pitkä prosessi edessä kävi miten kävi.

Vierailija
7/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin vuosi sitten.mies halusi erota kun ei kuulemma jaksanut olla isä ja aviomies.tosiasia oli että oli ihastunut toiseen naiseen.oltiin erossa 1,5 kuukautta ja mies aneli että ottaisin takas.otin takas ja nyt ollaan oltu vuosi onnellisimpia kuin koskaan.silti mulla on taustalla jatkuva pelko siitä että lähtee taas,eli luottamus meni mutta enää en sitä tapahtumaa sentään ihan joka päivä mieti.toisinaan kyllä ja sitten on paha mieli pitkään...

Vierailija
8/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä kieltäytynyt, mieluummin kuulemma eroaa. ap.

Vierailija
9/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies puhuu.

Vierailija
10/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä jaksaisi olla vaimo, mutta äiti haluan ehdottomasti olla. En ymmärrä miehen pointtia alkuunkaan. Vastuu taloudesta on kuitenkin minulla...

Vierailija
11/11 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei peräänny ja ovat aina hyviä vanhempia,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä