Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeet ovat vieneet vaimon seksihalut

Vierailija
25.11.2011 |

Synnytyksen jälkeinen masennus ja sen lääkitys lihotti vaimoani todella rajusti. Lisäksi painon nousu toi muita oireita mukanaan (aikuisiän diabetes ja verenpaine). Lääkecoctail ja muuttunut muoto on saanut aikaan sen, että aikaisemmin seksistä nauttinut mukava vaimoni on jatkusti kärttyisä eikä halua rakastella ja jaksaa myös varsin huonosti lastenhoitoa ja kotitöitä. Olen yrittänyt kantaa vastuuta kotihommista, olla hellä, rakastava ja huomioida, kunnella... Kärttyisyys on jatkuvasti läsnä ja seksi ei toimi. Miten samanlaisia juttuja kokenet olette saaneet tilanteen kuntoon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeinen masennus ja sen lääkitys lihotti vaimoani todella rajusti. Lisäksi painon nousu toi muita oireita mukanaan (aikuisiän diabetes ja verenpaine). Lääkecoctail ja muuttunut muoto on saanut aikaan sen, että aikaisemmin seksistä nauttinut mukava vaimoni on jatkusti kärttyisä eikä halua rakastella ja jaksaa myös varsin huonosti lastenhoitoa ja kotitöitä. Olen yrittänyt kantaa vastuuta kotihommista, olla hellä, rakastava ja huomioida, kunnella... Kärttyisyys on jatkuvasti läsnä ja seksi ei toimi. Miten samanlaisia juttuja kokenet olette saaneet tilanteen kuntoon?

Sulla ei toimi muuta kuin tietokone.

Vierailija
2/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen syntymästä on jo 11 v. Vaimolla on hengitystie ja ruuansulatussairauksia kun sitä ikää alkaa olla (me saatiin iltätähti vaimon ollessa 38)

Olen kanssa täysin neuvoton, sairasta vaimoa ei viitsisi jättää oman onnen nojaan.

M 51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut masentuneen naisen kanssa naimisissa ylil 20 vuotta. Meillä saattaa harvoin olla kausia kun on parempaa, silloin toimii seksikin, mutta yleensä on kuvailemasi tapaista.

Vierailija
4/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tilanne, paitsi ettei liittynyt lasten saamiseen. En edes tiedä miten koko masennusdiagnoosi sai alkunsa. Ennen lääkityksen aloittamista vaimoni oli kuin eri ihminen: aktiivinen, liikunnallinen, hoikka. Kaiken kaikkiaan se ihminen johon tutustuin.

Sitten joku terveyskeskuslääkäri keksi kirjoittaa mielialalääkkeitä. Vaimon paino nousi ainakin 20 kg. Halut meni, liikuntaharrastukset jäi. Viinan käyttö lisääntyi ja viina ja mielialalääkkeet on pirullinen yhdistelmä. Tätä on jatkunut nyt kohta 5 vuotta. Kukaan lääkäri ei tunnu ottavan vastuuta minkäänlaisesta hoitosuunnitelmasta tai hoidon vaikutusten seurannasta: Kun edellinen resepti loppuu niin uusi kirjoitetaan 5 minuutin käynnin perusteella.

Lääkärit tuntuvat uskovan lääkevalmistajan satuja siitä "ettei lääkkeellä ole sivuvaikutuksia...!". Ja mitä se heitä liikuttaa. Eihän heidän tarvitse ASUA potilaansa kanssa. Tai yrittää olla parisuhteessa.

Mutta miten kauan tällainen lääkehoito voi oikein jatkua? vuoden? 5 vuotta? 20 vuotta? MILLOIN minä saan vaimoni takaisin?

Vierailija
5/9 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa porttinen vaimo joka ei liho ja joka tykkää seksistä todellisuudessa ja jolla on erityisesti itsekuria.

Vierailija
6/9 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa porttinen vaimo joka ei liho ja joka tykkää seksistä todellisuudessa ja jolla on erityisesti itsekuria.

Sopii toivoa, jottei itse vaan vanhene tai sairastu, jottei uusi ja viriili naikkonen heitä pihalle ja ota uutta tilalle. Mutta sitten kannattaa ottaa syyllisyys- ja säälikortit esille; koska eihän sairasta/vanhaa ihmistä saa viskata pois kuin vanhaa rukkasta.

Vierailija
7/9 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii toivoa, jottei itse vaan vanhene tai sairastu, jottei uusi ja viriili naikkonen heitä pihalle ja ota uutta tilalle. Mutta sitten kannattaa ottaa syyllisyys- ja säälikortit esille; koska eihän sairasta/vanhaa ihmistä saa viskata pois kuin vanhaa rukkasta.

olisi nyt ainakin lähteä vieraisiin. Ihan reilusti kerrotte sille rasittavalle vaimollenne, että nyt kun sä hei masennuita ja oot noin karsea läskikin niin lähden nyt hakemaan vierasta pillua. Ei olisi pettämistäkään kun avoimin kortein pelataan. Reilu peli kaikille! Vai mitä tällä ap:n kirjoituksella haettiin?

Vierailija
8/9 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään on vastaus. Sama on jatkunut vuosia. Minä hoidan kotityöt ym. ja seksiä ei ole kuin todella harvoin ja sekin tyyliltään "pane nyt" pussien tyhjennys. No tähän alkaa tottua ja omatkin halut häviämään, mutta ei se mikään hyvä ratkaisu ole. Voimia.

Ps. Tulet huomaamaan että kaikkien vauva- ja perhelehtien lässytys siitä että naiset hoitavat kaikki kötityöt alkaa todella ottaa kupoliin kun itsellä on tilanne päinvastainen.

Vierailija
9/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele asiasta ja kerro, että tahtoisit tietää miten naistasi kiinnostaisi seksi kanssasi enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi