Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syistä johtuen sinä sait syövän, diabeteksen, astman, allergian,, sydänvian tai...?

Vierailija
25.11.2011 |

verenpainetaudin tai jonkun muun sairauden?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulen että se oli Jumalan kosto.

Vierailija
2/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties useamman tekijän yhteisvaikutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

atooppinen taipumus tuli perintönä, ja ympäristö aiheuttaa oireita. Talven kuiva ilma, karkeat vaatteet ym. aiheuttaa ihottumaa, ja työpaikan sisäilmaongelmat hengitysoireita. Taipumus periytyi myös lapsille, mutta heidän allergiansa on erilaisia.

Vierailija
4/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku osaa näihin vastata, niin varmaan ropisee lääketieteen nobelia tms palkintoa!

Vierailija
5/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sain syövän. En polta, juo tms. Olen normaalipainoinen, liikun ja syön terveellisesti. En ota aurinkoakaan.

Vierailija
6/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon stressanneeni itselleni erään sairauden. Pelkäsin lapseni terveyden puolesta kauan, eikä elimistöni kestänyt jatkuvaa stressiä joten sairastuin myös fyysisesti.

Tätäkö ap tarkoittaa sairastumisen syyllä? Melkein aina jonkun fyysisen sairauden taustalta löytyy pitkä henkinen rasitus. Ei ole pakko uskoa, mutta tästä on moni psykologi puhunut.

Vierailija
7/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä oli liikaa ja kaikki ne stressihormonit ei sit enää kestäneet allergeenien aiheuttamaa lisästressiä.

Astman sain pahan keuhkoputkentulehduksen jälkitautina. Varmaan en ollut tarpeeksi pitkällä sairaslomalla.

Vierailija
8/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini ei imettänyt minua kuin osittaisesti muutaman viikon ajan.

Vierailija
9/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen ollut hulttiokakara ennen sitä ja tämä opetus teki minusta astmapiippua vetelevän nörtin. Pysyinpä aisoissa.

Vierailija
10/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. huulihalkioisena syntynyt keliaakikko, sairastan lisäksi otoskleroosia (voi johtaa kuurouteen).

Ja tietty nää mukavat perinnölliset pitkäaikaset vaikeat aknet sun muut pikkuvaivat.

Jotenki tuntuu et suvun kaikki sairaudet on tullu/tulossa mulle. ei puuttus enää ku selkäsairaudet, sydän ja dementiajutut...

tosin oon vasta 20v, joten ehtiihän ne saada...

Vierailija
11/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astman todennäköisesti homeisessa makuuhuoneessa asuessani kotitalossa (muutin siihen huoneeseen noin 15v iässä ja astma alkoi vaivata 18v iässä). Silloin ei vielä tajuttu kuinka vaarallista home on.

Allergiat puhkes vasta lasten saannin jälkeen. Ehkä siinä oli osuutta parilla tosi rankalla imetysdietillä (käytössä oli pahimmillaan vain 6 ruoka-ainetta ja niistä yhdelle olen nyt tosi allerginen). Ja tietty sillä että meillä oli pari moniallergista lasta joista yhdellä vielä muitakin sairauksia eli oli aika rankkaa ja univelkaa oli enemmän kuin "laki sallii".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä