Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiaa huutiksesta...Kommentoikaa

Vierailija
25.11.2011 |

Eli mulla oli myynnissä eräs kohde jossa hv ylittyi. No ostaja maksoi ja lähetin tuotteen. Nyt tulee spostia, että ei ole tyytyväinen tuotteeseen ja haluaa purkaa kaupan. Tuote oli kuvailtu rehellisesti.

Missään siinä viestissä ei ollut mainintaa mihin oli pettynyt! Tätä kysyin, mutta en ole saanut vastausta.

Mainitsin itse viestissäni, että itse ainakin pyrin miettimään huutoni tarkkaan ennen sen tekemistä, ja että en ala mihinkään kompromisseihin ennen selvyyttä asiaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ei olisi mainittu kuvauksessa, niin minusta ostajalla ei ole mitään oikeutta purkaa kauppa. Voit minusta vain todeta tämän.

Tosin itse varmaan suostuisin kaupan purkuun sillä ehdolla, että ostaja maksaa kaikki kaupasta suostuneet kulut (siis postimaksut molempiin suuntiin). Palauttaisin rahat vasta kun olisin saanut tuotteen vahingoittumattomana takaisin. Ei olisi minulle niin merkityksellistä, että viitsisin ruveta tappelemaan.

Vierailija
2/2 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä välityspalkkio hyvitystä. Ja kyllähän nyt luulis et ois heti kertonut mihin ei ole tyytyväinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla