G: Mitä ostat kummilapselle joululahjaksi?
Kommentit (14)
Olen kyllä miettinyt, pitääkö minun ostaa jotain lisää, kun tuo oli sen verran halpa.
Olen kyllä todella vähillä rahoilla kituutteleva opiskelija, ja tuo heppa on mielestäni kiva ja nätti...
Yöpuvun 7kk-vanhalle tytölle
5- ja 7-v. pojille nanoötökät ja karkkia
Se täyttää joulun aikaan myös 18, joten on synttärilahja samassa.
2v tyttö saa Fisher Price-ukkeleita, nuken ja mekkoja (mekot tosi siistejä mutta käytettyjä- heidän meille antamansa lahjat ovat aina kirpparilta eikä aina ihan siistejäkään joten minusta ihan ok. Lelut ovat uusia.)
9v tyttö- ei vielä mitään tietoa
4v poika- lasten cd
8v poika- kysyn vinkkiä, max 20 euroa
7v tyttö- kysyn vinkkiä, toiveet tosin aina 30-60 euroa..
eka kummipoika tatu ja patu -kirjan 7 v poika
toinen jotain angry birds -juttua 7 v poika
kolmas joku lelu 1 vuotias poika
budjetti on 20 e per lahja.
poika 11v- toivoo välkkärit lahjaks, ostan vielä hupparin lisäks. Tai sit ostan jonkun legopaketin
poika 13v -toivoo otsalamppua ja jotain vaatetta lisäks
tyttö 13v -toivoo vaatetta
18v tyttö saa kimpassa ostetut ruokailuvälineet
14 ja 16v tytöt 20€/nenä
8v tyttö Hello Kitty satiinipyjaman
5v poika Lego joulukalenterin (sai sen jo, sovittiin että on sit joululahja)
2v poika Dublo-paketin, itse neulotut villasukat ja lapaset (synttärit jouluaattona)
En osta kalliita lahjoja, max 20€, koska kummilapsia on kertynyt niin monta
En siis yhtää tiedä, mitä ostaisin. Kummilapsi on 9-vuotias tyttö.
12-vuotiaalle tytölle pentikistä kori, sisältöineen noin 30egee.
9-vuotiaalle tytölle enkelimuki (Heljä Liukko-Sundström) + jotain pientä söpöä aiheeseen liittyen yht. noin 30egee.
5-vuotiaalle tytölle my little pony- krääsää noin 25egellä.
0,5v Sophie the Ciraff
5v Prinsessa lasit 3kpl ja prinsessa aterimet
tässä mietin että onko riittävät, mutta rahat on tiukilla...
8-vuotias tyttö toivoi syntymäpäivälahjaksi Sylvanian Famielis-leluja ja tunikan. Tunikan sai synttärilahjaksi, niin nyt olisi ehkä tuommoisen lelusetin aika. Synttäreillä pyysin kummityttöä näyttämään moisen lelun minulle, kun en ollut kuullutkaan. Oli aika ihanaa huomata, että ne ovat samanlaisia kuin millä itse leikin lapsena. Harmittaa, ettei varat riitä hienoon settiin mutta ajattelin ostaa jonkun huoneen. Sairaala on ollut tarjouksessa mutta loppunut jo.
-3-vuotiaalle tytölle lautasen astiasarjasta, jota kerään hänelle (tiedetään, ei kiinnosta tuon ikäistä, mutta mielestäni ei tarvitse yhtään lisää leluja ja en osaa oikein ostaa vaatteita toisen lapselle)
-10-vuotiaan pojan vein joululahjaksi Monster Jamiin, käyty siis jo
-miehen 5-vuotias kummityttö saa vanhempien toiveesta jonkun vaatteen ja ehkä sen lisäksi pienen askartelusetin
Kirjat pojille 1 v ja 2 v
Peli pojalle 3 v
Tytölle 17 v elokuvalippuja.
ja 17-vuotias 50 euroa rahaa.