Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia n. 25v miesten keskuudessa kilpailla kuka iskee vanhimman

Vierailija
25.11.2011 |

tai rumimman tai lihavimman yhden yön panon?

Tuttavan pojan kaverit kuulemma tekee tätä (mut tuttavan oma poika ei tietenkään!)

Käyvät viikonloppuisin jossain humppapaikoissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempaa kyllä.

t. puuma, joka hoitaa tuttvasikin pojan

Vierailija
2/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempaa kyllä.

ne niitä fyysisesti haluakaan, kyse on kilpailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän satsaa itseensä enemmän kuin nuoret tytöt.Huono aloitus.Yleensä vanhempi tietää mitä haluaa sängyssä ja tekee siellä ihan muuta nuorten kundien kuin oman ikäisten kanssa.Lollista vaan kaikille:))

Vierailija
4/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempaa kyllä.

ne niitä fyysisesti haluakaan, kyse on kilpailusta.

ei se pano muuten onnistu *kuiskaa salaisuuden*

No, mikäpä siinä, ei ne rumat vanhat naisetkaan varmaan niitä märkäkorva-sällejä muuhun kaipaa kuin panokaveriksi. Joten win-win, kaiketi.

Pojat vaan luulee, että se on yksipuolista ylenkatsomista ja hyväksikäyttöä, hyvä "vitsi" - vaikka se on varmasti sitä myös niiden naisten puolelta.

Vierailija
5/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikäpä siinä, ei ne rumat vanhat naisetkaan varmaan niitä märkäkorva-sällejä muuhun kaipaa kuin panokaveriksi. Joten win-win, kaiketi.

Pojat vaan luulee, että se on yksipuolista ylenkatsomista ja hyväksikäyttöä, hyvä "vitsi" - vaikka se on varmasti sitä myös niiden naisten puolelta.

usko. Varmasti ovat hyvin kiitollisia huomiosta. Kaikista tulee jossain vaiheessa vanhoja ja rumia.

Vierailija
6/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa se on alusta asti selvää että haluan päästä panemaan.Ei kaduta yhtään käytökseni.Olen pian 37 ja nuorin valloitus oli just 22v,alle 2kk sitten olin 25vuotiaan kanssa.

Vierailija
7/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko. Varmasti ovat hyvin kiitollisia huomiosta. Kaikista tulee jossain vaiheessa vanhoja ja rumia.

Kuule, kyllähän ne on tyytyväisiä, kun saavat pokan. Mutta ei siitä nyt mitään kiitollisuutta vuodateta, yhden yön panosta (jossa se nuori kundi on vitsimielellä liikkeellä ja siten tuskin näkee pätkääkään vaivaa tyydyttääksen naisen).

Vierailija
8/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa se on alusta asti selvää että haluan päästä panemaan.Ei kaduta yhtään käytökseni.Olen pian 37 ja nuorin valloitus oli just 22v,alle 2kk sitten olin 25vuotiaan kanssa.

sinunikäisesi on suhteellisen nuori, nuo pojat varmaan yrittää viisikymppisiä ja vanhempia. Itse en kyllä tajua mitä ihmiset näkee noin nuorissa miehissä, ehkä olen liian nuori (29 v). Minusta suurin osa parikymppisistä on ihan lapsia eikä mua sellaiset kiinnosta seksuaalisesti.

Vierailija
9/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän jo väärinymmärrystäkin tuossa mukana, sillä kyllähän vastapuolessa pitää olla jotain haluttavaakin. Vanhempien naisten vokottelu lienee aika yleistä, sillä vanhempi nainen on monesti imarreltu nuorelta mieheltä tulevasta huomiosta aivan eri tavoin kuin ikäisestään.

Vanhempien naisten kanssa onnistumisprosentti lienee huimasti parempi kuin parikymppisten, tavaraansa vielä säästelevien pimatsujen.

Vierailija
10/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän jo väärinymmärrystäkin tuossa mukana, sillä kyllähän vastapuolessa pitää olla jotain haluttavaakin. Vanhempien naisten vokottelu lienee aika yleistä, sillä vanhempi nainen on monesti imarreltu nuorelta mieheltä tulevasta huomiosta aivan eri tavoin kuin ikäisestään.

Vanhempien naisten kanssa onnistumisprosentti lienee huimasti parempi kuin parikymppisten, tavaraansa vielä säästelevien pimatsujen.

ole välttämättä väärinymmärrystä, aiheesta (kuka pokaa rumimman) on tehty elokuvakin..miehet kuitenkin fyysisesti kiihottuu aika helposti ja voihan sitä ajatella jotain hottista samalla.

Vierailija
11/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut! Ennen vanhaan pihdattiin nuorena ja mentiin kihloihin pususta.

Vierailija
12/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tyytyy omaan vanhaan mieheen eikä saa edes tyrkyllä sängyyn ketään muuta vaikka haluaisi!

Vierailija
13/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nykyajan tytöt just antaa pimppiään kun on pillerit sun

Kyllä se on jo naisen ikään päässyt naistentansseissa kiertävä puuma joka ei voi elää ilman annostaan.

Vierailija
14/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nykyajan tytöt just antaa pimppiään kun on pillerit sun

Kyllä se on jo naisen ikään päässyt naistentansseissa kiertävä puuma joka ei voi elää ilman annostaan.

Vierailija
15/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olivat jollakulla historiatiedot hieman hakusessa. Olen 52 ja olen aina ehkäissyt pillereillä. Eivätkä ne olleet edes mitenkään uusi asia, kun aloitin seksielämän.

Ja nyt en tietysti tarvitse enää ehkäisylä ollenkaan :D

Vierailija
16/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma näkemys kyllä on että nuoret 15-20- vuotiaat antaa helpommalla kuin päälle 30- vuotiaat.

Minua ei kiinnosta lasten imartelut, ne on niin läpinäkyviä! Jos joku tykkää niin antaa vanhemmallekin miehelle.