Eiköhän tehdä asia selväksi kullin ja pillun suhteen?
Täällähän on keskusteltu paljon isoista kaluista ja kireistä pilluista. Minun mielestä on iso kalu silloin kun naisen käsi ei yllä kullin ympäri. Pieni pillu on silloin kun ei mahdu kaksi tai korkeintaan kolme sormea sisään. Pieni kalu on silloin kun naisen käsi menee puhtaasti kalun ympäri. Iso pillu on silloin kun käsi menee liukkarin kanssa kokonaan sisään. Onko kysyttävää?
Kommentit (5)
sulle
Kalu on iso silloin kun se on yli keskimitan
Vai niin, ettekö tosiaan ole nähneet isokaluista miestä?. Kyllähän minä yritin kirjottaa muutakin kun kalun mitta, mutta kun on lukutaidottomia ihmisiä niin minkä minä sille voin. Voihan kulleissa olla pitkiä ja ohuita puikkarimallisia,
joidenka naisten käsi menee ympäri (kullin pituus 20cm leveys 3cm) onko toi nyt sitten iso kulli?. Välillä ihmettelen että takerrutaan esimerkiksi tuohon kulliin. Olihan tuossa muutakin lukemista.
pari päivää sitten, kun yksi sormeni hädintuskin sisään meni. Aikuinen nainen oli kohteena ja aikuinen nainen olen itsekin.
Minkä kokoinen naisen käsi? Miehen vai naisen sormia? Miesten sormet paksunee iän myötä jos tulee kasvuhormonia. Puhtaasti ympäri mistä kohtaa? Miten huomioit terskan? Kenen käsi menee sisään, missä asennossa ja mitä liukkarina? Pienen naisen siron käden ison miehen lapiokouran tilavuuserokin on puolet, sopii vaikka tunkea käsi ranteita myöten vesiastiaan ja mitata poistuvan veden määrä.
Ääliö!
eiköhän tälläinen ajatus idea tarvitsisi myös tarkan mitan naisen kädestä. Jos meinaan on jarmiina jugoslaviasta kainalokarvat palmikoituna niin voi olla että siinä piiippeli on pientä jarmiina kätösissä ja toisaalta jos jasmiina bora bora saarelta koko pituudessaan on 147cm ja pikku kätönen ei edes riitä banaanin ympäri niin miten näitä sitten oikein tulkitaan näitä sinun ehdotuksiasi?
Oma slerpani näyttää välillä hyvinkin isolta kun on ihan pikkuruinen naikkonen sitä räpläämässa ja välillä on ihan helvetin pienen näköinen kun jätti -tiina-riitta sitä rutmoo.
Useimmiten juon puoli kuppia aamuisin.
neljännen takaa paljastui viide.