Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko kaverini lesboja/bi?

Vierailija
25.11.2011 |

Olen parikymppinen nainen. Minulla on yksi ystävä, joka aina kännissä alkaa hiplaamaan minua. Jos itse en ole kännissä, en jatka touhua eikä se kiinnosta minua silloin. Kännissä saatankin lähteä jonkin verran mukaan ja olen suudellutkin kaveriani.

Myös toinen kaverini tuntuu olevan kiinnostunut. Tarrasi kerran rintoihini tanssilattialla ja leikki niillä. Oli sitten klubin meihillä katseltavaa.

Ja olen todella naisellinen blondi. Eli ei ainakaan mitään rekkis-piirteitä eikä kyllä kavereissanikaan... Taitaa olla yleistä tällainen, miten on tytöt? Haaveiletteko kavereistanne "Silleen"?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haaveilen. Mutta se, että johtaako ajatukset ikinä päivänäkään pidemmälle, vai onko se punainen lanka juuri ajatuksen kiihottavuus... sen näkee joskus. Minunkin ystäväni minua hiplannut, ja en voi sanoa, oliko se vaan kännikokeilua vaan todellista halua? Ja jos se on todellista, haluanko minä vaan kännikokeilua, enkä mitään oikeaa juttua..?

Luulen kyllä, että yksi naisen todennäköisistä, ja -ei niin usein- toteutuvista fantasioista on seksi, tai siihen osallistuminen toisen naisen kanssa. Vai kuvittelenko???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla