Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ihanaa miehesi on sinulle tehnyt?

Vierailija
24.11.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olimme vasta alkaneet seurustella hän eräänä iltana yllätti minut ihanasti kurkkaamalla taloyhtiön roskiksesta, kun olin viemässä roskapussia.

Oli ihana romantikko odotellut siellä varmaan puoli tuntia kannen alla vain yllättääkseen minut iloisesti kun vien pussin. Kyllä hän keksii, aika velikulta onkin mieheksi.

Tässä on kyllä romantiikka huipussaan.

Vierailija
2/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin joka aamu. Lisäksi pussailee ja halailee ja sanoo joka päivä jotakin ihanaa. Eilen illalla nukahdin, kun hän silitteli mun päätä.

uskomattoman ihana mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin lasten kanssa kolmen päivän lomalta, oli kiillottanut koko kämpän ja sit lattialla oli nuoli lappuja pitkin kämppää ja aarre yllätys löytyi makkarista :)

Vierailija
4/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli ottanut loman samaan aikaan ja kysyi saako järjestää yllätyksen. Sanoi että tarvitsen vain passin. Hän oli järjestänyt matkan new yorkiin

Vierailija
5/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olimme vasta alkaneet seurustella hän eräänä iltana yllätti minut ihanasti kurkkaamalla taloyhtiön roskiksesta, kun olin viemässä roskapussia.

Oli ihana romantikko odotellut siellä varmaan puoli tuntia kannen alla vain yllättääkseen minut iloisesti kun vien pussin. Kyllä hän keksii, aika velikulta onkin mieheksi.

tämä on niitä teidän kahden välisiä juttuja, joista ei tarvitse kaikille sukulaisille kertoa

Vierailija
6/12 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun luin tämän, olen odottanut, että mieheni keksisi yllättää minut tällä tavalla, mutta ei. Jotenkin hänellä ei kai riitä mielikuvitus - olen vihjaillut moneen kertaan, että olisi ihana jos romantiikka kukkisi arjen keskellä vaikka roskisreissulla tms. mutta hän ei tunnu tajuavan.

Pitäisikö pyytää suoraan, jos haluan hänen joskus kurkkaavan pöntöstä?

Kun olimme vasta alkaneet seurustella hän eräänä iltana yllätti minut ihanasti kurkkaamalla taloyhtiön roskiksesta, kun olin viemässä roskapussia. Oli ihana romantikko odotellut siellä varmaan puoli tuntia kannen alla vain yllättääkseen minut iloisesti kun vien pussin. Kyllä hän keksii, aika velikulta onkin mieheksi.

Vierailija
7/12 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se äijä haissut kuin rankkitynnyri, jos oli siellä pöntössä ollut puoli tuntia?

Vierailija
8/12 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni käski minut suihkuun. Sitten tuli hakemaan minut sieltä ja sitoi silmäni ja vei olohuoneeseen. Oli laittanut vauvan nukkumaan. Pistänyt kynttilöitä joka puolelle ja musiikkia soimaan. Teki minulle koko vartalo hieronnan öljyllä (n.tunti). Sen jälkeen harrastimme hurjaa seksiä. Sen jälkeen makoilimme olohuoneen lattialla ja minulta tuli itku onnesta. Emme olleet pitkään aikaan tehneet mitään mukavaa. Ja toinen oli järjestänyt ihanan yllätyksen :-) ensi viikolla minulla on kosmetologilla intialainen rentoutushoito, parturi ja ripsien pidennys aika.

Vierailija
9/12 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni käski minut suihkuun. Sitten tuli hakemaan minut sieltä ja sitoi silmäni ja vei olohuoneeseen. Oli laittanut vauvan nukkumaan. Pistänyt kynttilöitä joka puolelle ja musiikkia soimaan. Teki minulle koko vartalo hieronnan öljyllä (n.tunti). Sen jälkeen harrastimme hurjaa seksiä. Sen jälkeen makoilimme olohuoneen lattialla ja minulta tuli itku onnesta. Emme olleet pitkään aikaan tehneet mitään mukavaa. Ja toinen oli järjestänyt ihanan yllätyksen :-) ensi viikolla minulla on kosmetologilla intialainen rentoutushoito, parturi ja ripsien pidennys aika.

ja käyttää korkokenkiä :D

Vierailija
10/12 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/12 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttää korkokenkiä :D

mieheni on kyllä hieman liiankin miehekäs. Kuormaautokuski kertoo varmaan jotain ja painonnostaja. Itse sain kauneushoidot valita. :-)

Vierailija
12/12 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vielä kirjoitusvirheet huomioit, niin upeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan