Tein eilen aviorikoksen enkä koe yhtään huonoa omatuntoa
Oli loppujenlopuks aika kivaa! Teen uudelleenkin jos vain mahdollista
Kommentit (20)
rikosnimikettä kuin "aviorikos" ei Suomen laki kylläkään tunne.
Vieraissa käyminen ei ole *rikos*.
tunnekylmä ihmien, koin oikein miellyttäviä tunteita eilen ;)
ap
Teit lupauksia, joita et pidä etkä edes pode huonoa omaatuntoa.
Olet siis valehtelija. Vastuuntunnoton ja kylmä ilkeä ihminen.
Itsekäs myös.
Miten juttu eteni, tunsitteko toisenne entuudestaan?
Ja minä olen kyllä järkyttynyt etten koe minkäänlaista omantunnontuskaa.
Itsekäs myös.
Minä en ainakaan naimisiin mennessäni luvannut olla harrastamatta seksiä vieraiden miesten kanssa, enkä muistaakseni missään muussakaan kohtaa ole mitään luvannut.
Ainut mitä minä ja monet ev.lut ihkikaavan mukaan Suomessa naimisiin menneet ovat sanoneet, on TAHDON rakastaa jne., siis ei LUPAAN. Ja sitäpaitsi avioliiton ulkopuolinen seksi ei edes tarkoita etteikö toista silti voisi rakastaa. Itsekukin omat tekonsa ja tunteensa tietää :)
Sellaista rikosnimikettä kuin "aviorikos" ei Suomen laki kylläkään tunne.
Mooseksen laki sen sijaan tuntee (uuden käännöksen mukaan), joten kyllä sitä nimikettä voi huoletta käyttää arkikielessä ja vaikka sunnuntainakin.
Eiköhän sun miehelläsikin ole omat pikku ystävättärensä jossakin.
Mooseksen laki sen sijaan tuntee (uuden käännöksen mukaan), joten kyllä sitä nimikettä voi huoletta käyttää arkikielessä ja vaikka sunnuntainakin.
Teille kivikauden lakien perään haikaileville sopisi varmaankin muuttaminen niihin maihin, joissa aviorikoksesta rangaistaan yhä kuoliaaksi kivittämällä. Siellä sentään ovat vielä moraaliset arvot voimassa.
ihan yleisesti käytössä oleva ja hyväksytty termi. Nykyaikana vaan tavat ovat niin kovasti muuttuneet, ettei enää oikeastaan varsinaisesti aviorikosta kai kukaan miellä "rikokseksi" tai tuomittavaksi. Toki edelleen on joitakin jotka hyvinkin tuomitsevasti tähän "rikokseen" suhtautuvat.
Mutta mitäpä toisten tekemiset kellekään kuuluvat?
Mutta vakavasti puhuen, miksi olet mennyt avioon jos haluat naida muita halukkaita miehiä? Miehenä minun täytyy ihmetellä epärehellisyyttäsi asian suhteen, todellakin toivon että omatunto edes hiukan vaivaisi. Miestäsi ainakin kohtelet näin tehdessäsi todella ala-arvoisesti. Asia olisi toki aivan eri, mikäli teillä olisi puolisonne kanssa ollut sovittuna avoin suhde.
Samoin miehenä voin kyllä todeta, että ilmi tullessaan syrjähyppyily laskee arvostustasi kaikkien meidän sukupuolemme edustajien silmissä aika valtavasti. Ja toivon ettei sinulle tule yllätyksenä se, että erittäin todennäköisesti myöskään se herra, jonka kanssa syrjähyppyyn antauduit, ei tällä hetkellä pidä sinua paljon minkään arvoisena. Kohteliaisuudesta saatamme väittää muuta, mutta kylmän rehellisesti todeten et niin sanotusti taida olla ihan "vaimomateriaalia", vai mitä?
Mutta vakavasti puhuen, miksi olet mennyt avioon jos haluat naida muita halukkaita miehiä?
Samoin miehenä voin kyllä todeta, että ilmi tullessaan syrjähyppyily laskee arvostustasi kaikkien meidän sukupuolemme edustajien silmissä aika valtavasti. Ja toivon ettei sinulle tule yllätyksenä se, että erittäin todennäköisesti myöskään se herra, jonka kanssa syrjähyppyyn antauduit, ei tällä hetkellä pidä sinua paljon minkään arvoisena. Kohteliaisuudesta saatamme väittää muuta, mutta kylmän rehellisesti todeten et niin sanotusti taida olla ihan "vaimomateriaalia", vai mitä?
Menin naimisiin 10 vuotta sitten. Tilanteet muuttuu 10 vuodessa aika paljon. Yritin erota syksyllä, en pystynyt vielä.
Uskokaa tai älkää, tuo mies ymmärtää mua, on samassa tilanteessa kuin mä. En todellakaan halua kuitenkaan mitään rakkausssuhdetta hänen kanssaan.
ap
Hohhoijaa, taas joku yrittää kohahduttaa. Pettäminen on tosi tavallista ja joskus siihen on ihan hyvä syykin - parisuhdeongelmat, seksinpuute. Eri asia sitten korjautuuko ne ongelmat sillä pettämisellä...
Toivon vaan että saisin rohkeutta ja voimaa eroon
ap
mutta yrittää saada huomiota av:lla ku ei saa omalta mieheltään huomiota tarpeeksi, eikä edes pettäjäkumppaniltaan vaikka kovasti väittää olleensä tyytyväine. osoittaa vaan että tyhjä sisältä ku mikään ei riitä. pitää viellä säälittävästi vauva.fi-palstalla hakea huomiota. ja juuri tolleen säälittävästi että enhän tällaista voi julkisesti kailottaa.mutta nimettömänä kyllä netissä uskallan. kuule tä on vanha juttu. Nyt ap:lle vinkki että tämä sama juttu kuvan kera seiskaan! voit ehkä saavuttaakin jotain elämälläsi!
Toivon vaan että saisin rohkeutta ja voimaa eroon
ap
Pettämällä voimia eroon? taitaa olla tuskien taival sinun erosi. miehesi ehtii jättää sinut ennen sinua. siinä ei ehkä toivomasi voima kasva
rikosnimikettä kuin "aviorikos" ei Suomen laki kylläkään tunne.
Vieraissa käyminen ei ole *rikos*.
Kyllä tuntee.. Mutta on jo noin 80 vuotta sitten kumottu laissa :)
Minäkn petä vaimoani sillointällöin, se on ihanaa. Jos joskus tavataan niin halataan ja rakastellaan ja rakastetaan omia puolisoita samalla ;)
Itsekäs myös.
Minä en ainakaan naimisiin mennessäni luvannut olla harrastamatta seksiä vieraiden miesten kanssa, enkä muistaakseni missään muussakaan kohtaa ole mitään luvannut.
Ainut mitä minä ja monet ev.lut ihkikaavan mukaan Suomessa naimisiin menneet ovat sanoneet, on TAHDON rakastaa jne., siis ei LUPAAN. Ja sitäpaitsi avioliiton ulkopuolinen seksi ei edes tarkoita etteikö toista silti voisi rakastaa. Itsekukin omat tekonsa ja tunteensa tietää :)
Minäkn petä vaimoani sillointällöin, se on ihanaa. Jos joskus tavataan niin halataan ja rakastellaan ja rakastetaan omia puolisoita samalla ;)
ap