Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulenpa että vain hyvännäköiset ihmiset pettävät!

Vierailija
09.11.2005 |

Koska heillä on siihen mahdollisuus..muut tyytyvät siihen mitä ovat joskus onnistuneet hankkimaan!Tosin näiden muiden miehet ovat sitten helppoa saalista baareissa..Näin se vaan kuulkaas on;)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan myös kotifilosofiaa ja tämänkin olen huomannut mutta milläs todistat...

Kohta tulee kiukkuisia viestejä....

Vierailija
2/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olet oikeassa että ehkä suurin osa pettäjistä on nk hyvännäköisiä. Ei suoranaisista syistä vain siitä syystä että heillä on enemmän " ottajia" ja enemmän " mahdollisuuksi" siihen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina tiennyt olevani seksikäs (miesten mielestä), mutta että oikein hyvännäköinen... VAU.

Vierailija
4/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt baarista lähtee vonkaamaan 20kg ylipainoista, pukeutumistyyliltään 80-luvulle jämähtänyttä mammaa..Ns.hyvännäköisillä ja trendikkäästi pukeutuneilla näitä mahdollisuuksia suorastaa satelee!!

Vierailija
5/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyhyttä ja pitkää, kaljua ja vahvaa tukkaa. Kokemuksesta tiedän, olen sivusta seurannut.

Vierailija
6/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman varsinaista tietoa.

Vierailija
7/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti ole pettänyt. omassa miehessä on kaikki mitä tarvitsen.

Vierailija
8/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastaa monta miestä (ainakin 30 ) tietämättömille vaimoilleen.

Vierailija
9/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen laittanut itseni ekstra hyvännäköisesti (hiukset, meikit, korsetit, hoikentavat sukkikset etc.) ainoat, jotka ovat vonkaamassa ovat ulkomaalaissyntyiset miehet. Kun olen lähtenyt baariin yllättäen omana itsenäni, eli vain ripsaria ja tukka ponnarilla farkut ja joku paita päällä, niin tarjouksia on sadellut muiltakin.

Ja huom. Olen ylipainoinen ja kaikkien av. kriteerien mukaan kamalannäköinen

Vierailija
10/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehket ole niin hyvännäköinen kuin mitä itse tuumit vaan viesti korsetteinesi on jotain muuta...

Vierailija
11/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma mieheni on hävyttömän komea ja valitettavasti pettäjätyypiä. Ei ole seuran saaminen ainakaan vaikeaa - eikä yleensä tarvi itse edes vaivautua yrittämään kun vosuja tunkee puoliväkisin kimppuun tavan kauppareissullakin. Huokaus...

Vierailija
12/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKA kerta siellä ollessani iskemään naimisissa olevat miehet, niin hyvännäköiset kuin rumatkin. Ihan pahaa tekee. Ja EN ole mukaan lähtenyt enkä lähde. Monista tiedän, että heillä on kotona vaimon lisäksi pieniä lapsia. Samoin sisarellani olisi ukkomiesten keskuudessa vientiä, ikää tytöllä 19v!. Välillä pistää miettimään, tietävätkö vaimot miestensä touhuista. Ja useat näistä miehistä ovat sellaisia, jotka " tiedän" jotain kautta, ja ei ikinä olisi heistä uskonut ennen kuin ehdotuksia alkoi sadella. Myös kavereillani on lukuisia kokemuksia vastaavanlaisesta käyttäytymisestä naimisissa olevien miesten taholta. Näitä on PALJON!

Että kyllä se sinunkin " ei pettäis koskaan" saattaa tuolla tehdä mitä lystää, kun sinun silmäsi välttävät...

Ja mulla ikää 23v ja kauniiksi on kehuttu.

Vierailija
13/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ainut vain että tiedän monta todistetta että asia ei tosiaan ole näin...

Mutta ihan hyvin päätelty... :-)

Vierailija
14/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkuihin ja toppiin pukeutunut tyttö kuin kuvailemasi korsetti-härdelli ylipukeutuja..siitä tulee mieleen rajantakaa-naapurit:)Niin ja ei mullakaan ole seuraa puuttunut kun olen baariin lähtenyt, jopa kavereiden" mun mies ei koskaan petä" tyypit ehdottelee..Huvittaa lähinnä ne muijat jotka väittää tosiaan että mun mies se ei varmaan pettäis..

Vierailija
15/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nen kotiäiti. Toki miehet kehuvat baareissa kauniiksi, mutta jokainen kyllä tajuaa mikä heillä on mielessä.

Vierailija
16/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pätee myös naisiin. Itsestään ja parisuhteestaan varma ihminen ei petä.

Vierailija
17/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvännäköiset ei petä koska ei tarvitse itsetehostusta. Mulla ainakin oisi tilaisuuksia harva se viikko ja olen tosiaan hyvän näköinen, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Jotkut itsestään ja ulkonäöstään epävarmemmat taas hakevat irtosuhteita vakuuttaakseen itselleen että kelpaavat. Mun ei tarvi...

Vierailija
18/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pettäminen on itsetunnon pönkittämistä!!!!!!!!!!!!! minä ainakin tiedän olevani hyvännäköinen ja ei todellakaan ole tarvetta pettää!!! eli ihmiset jotka pettää on huono itsetuntoisia pas....!!!!!!!!! oli sitte ruma tai hyvänäköinen.

Vierailija
19/19 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2005 klo 11:48"]

Minua kyllä tulee baarissa

JOKA kerta siellä ollessani iskemään naimisissa olevat miehet, niin hyvännäköiset kuin rumatkin. Ihan pahaa tekee. Ja EN ole mukaan lähtenyt enkä lähde. Monista tiedän, että heillä on kotona vaimon lisäksi pieniä lapsia. Samoin sisarellani olisi ukkomiesten keskuudessa vientiä, ikää tytöllä 19v!. Välillä pistää miettimään, tietävätkö vaimot miestensä touhuista. Ja useat näistä miehistä ovat sellaisia, jotka " tiedän" jotain kautta, ja ei ikinä olisi heistä uskonut ennen kuin ehdotuksia alkoi sadella. Myös kavereillani on lukuisia kokemuksia vastaavanlaisesta käyttäytymisestä naimisissa olevien miesten taholta. Näitä on PALJON!

Että kyllä se sinunkin " ei pettäis koskaan" saattaa tuolla tehdä mitä lystää, kun sinun silmäsi välttävät...

Ja mulla ikää 23v ja kauniiksi on kehuttu.

[/quote]

Miehet eivät ilmeisesti ikinä muutu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi