Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoiset vauvahaaveilijat -tukiryhmäketju!

Vierailija
24.11.2011 |

Jospas tehtäisiin tämmöinen ketju niille jotka epätoivoisesti sitä vauvaa toivovat. Tänne voi kirjotella esim testauksen alla jännityksestä, päivittäisistä mietteistä ja murheista ja tietty vaikka niistä plussauksen ilon hetkistä.

Ideana on, ettei tulisi tuhatta eri "Voinko olla raskaana"-ketjua, ja samalla voidaan tukea toinen toistamme.

Itsellä semmoinen tilanne, että on menossa kp 26/28-29 ja jännitys ihan hirveä. Jotenkin mulla on ihan semmoinen tunne, että nyt olis tärpännyt, mutta yritän olla pessimistinen, etten sitten pety. Nyt on ihan semmonen olo sitten, etten mie ikinä tuu kuitenkaan raskaaksi ja kaikki muut tulee...huoh, on tää melkosta tää vauvan teko!

Eilen sitten erehdyin tekemään jo testinkin, vaikka aivan liian aikaistahan se oli. Oon nyt yrittäny kuulostella menkkojen alkua, ja jotenkin ei oo yhtään semmonen olo että ne alkais, vaikka yleensä kuljen side housuissa varalta jo muutama päivä ennen menkkojen alkua. Vatsakipu kestää mulla yleensä useita päivä ja alkaa joskus jo viikkoa ennen menkkoja. Nyt tulee silleen aaltoillen joskus puoleksi tuntia semmoista painetta alavatsaan ja häviää samantien. Mutta, kuvittelenkohan mie vaan kun niin kovasti vauvaa haluan?

Ois ihanaa jos sais jakaa näitä tuntoja muiden kanssa, jotka ovat tällä hetkellä samassa veneessä. Tervetuloa keskustelemaan :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan muita samassa tilanteessa ja tukea kaipaavia? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla