Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TietokoneG: PC vai MAC??

Vierailija
24.11.2011 |

Paremmin asiaan perehtyneet, haukkukaa / kehukaa? Haussa hyvä ja luotettava tietokone.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luovat ihmiset käyttävät Maceja mm. baristat.

Tiedättekö muuten mistä tietää onko jollain Mac, iMac tai iPhone?

He kertovat sen sinulle.

Hedelmäfirman kamaa ylimainostetaan, koska ne pääsevät aina kaikkiin elokuviin työkaluiksi, koska elokuvantekijät kertovat itsensä kaltaisista ihmisistä, jotka luovina ihmmisinä käyttävät tietysti hedelmäfirman tuotteita.

Vierailija
22/27 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli mac, joka hajosi vajaassa kolmessa vuodessa. PC soveltuu pelaamiseen ja seiska on hyvä käyttis. En enää huoli maccia. Mun mies ei osaa käyttää PC:tä, joten se hehkuttaa macin puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pelaa niin kai mac:illaki pärjää

Vierailija
24/27 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama asia jos kysyy linux vai windows

Vierailija
25/27 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta olen nyt käyttänyt työkoneena Macia eikä ole ollut MITÄÄN ongelmia.

PC:llä saa olla ihan koko ajan konffaamassa jotain idiootti Windowsin ongelmia tms.

En ikinä vaihda takas PC:hen. Aion ostaa kotiinkin Macin ihan just.

Vierailija
26/27 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin toistaiseksi. Tykkään käyttöjärjestelmästä paljon enemmän, ja helppokäyttöisenä sopii hyvin tälläiselle atk-idiootille. Voi kuitenkin olla, että seuraavaksi hankin pc:n kunhan tämä 5-vuotian MacBook sanoo itsensä irti, ihan hinnan takia. Niin hyviä kuin macit mun mielestä onkin, niiden hinnassa on liikaa ilmaa.

viitsin maksaa macista, kun sen käyttöikä on vähintään tuplat verrattuna muihin. eikä tarvi olla jatkuvasti ravaamassa huollossa. nytkin on 2v vanha mac, eikä kertaakaan ole ollut mitään vikaa.

Windowsissakaan 2 vuoden jälkeen. Riippuu mitä sillä koneella tekee. Ei tietokone yleensä mene rikki edes 10 vuodessa. Mulla on vieläkin kone jossa on Windows 95. Se asennettiin siihen tehtaalla. Mulla on myös monta muuta Windows konetta eri aikakausilta. Kyllä ne kestää.

Miksi konetta sitten vaihdetaan? Koska vaatimukset kasvaa. Ohjelmat kasvaa. Videoiden laatu kasvaa jne. Jollain 6 vuotta vanhalla koneella on vaikea tehdä mitään hyödyllistä. Siinä kun ei paljoa tehoa ole. Kun kone tulee tarpeeksi vanhaksi niin perusasioistakin tulee hankalaa. Vaikka kone toimisi täysin samoin kuin aina ennenkin. Ohjelmista vaan tulee raskaampia.

Myös sen takia ostetaan uutta kun halutaan parempaa. Halutaan uutta näyttöä kun halutaan katsoa paremmalla kuvanlaadulla. Siihen voidaan tarvita uutta näyttistä. Emolevy ei ehkä tue sitä jne. Pelit nyt tietenkin on asia erikseen. Ne vaatii koko ajan enemmän ja enemmän.

Vierailija
27/27 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Mac. Helppo käyttää ja ennen kaikkea VARMA. Pelaa kuin Buicki, eikä ole todellakaan sitä jatkuvaa konffailua ja säätämistä mitä WIndowsissa on AINA ja KOKO AJAN.

Sitä paitsi, Maceissä on aivan ylivertainen näyttö. Muutenkin, Macissa on monet toiminnot todella näppäriä, esim. kuvien selaaminen hakemistosta full screeninä on näppärästi toteutettu.

En enää ikinä hanki PC:tä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi