rv 7..voiko masu olla jo kasvanut??
kaikki housut puristaa ja kiristää..voiko johtua raskaudesta joka näin alussa??
Kommentit (11)
voi olla niin että housut puristaa. Voi myös olla että se ehtii helpottaa hetkeksi ennen kuin itse masu varsinaisesti alkaa kasvaa mutta ei välttämättä.
järkky turvotus.
Jos on eka raskaus niin kohdun kasvamisesta johtuva maha tulee näkyviin joskus 10 viikon päästä.
Erona oikeaan raskausmahaan oli se että pallo oli ylempänä kuin kasvava raskausmaha. Vasta 18 viikolla alkoi se turvotus hellittää. Lääkäri kehotti syömään Rennietä, se helpottikin tuskaista oloa, mutta ei mahaa pienentänyt.
aamulla olen kovin hoikka eikä raskaudesta yleensä tietoakaan :D ja illalla synnyttämään lähdössä :D
molemmissa raskauksissa jo rv 7 - alavatsa pömpötti jo tuolloin. Olen pieni ja hoikka. Rv 11 joutui jo äitiyshousukaupoille.
Täytyi pitää reilun viikon verran housuista nappia auki paidan alla. Ihan kuin olisi koko ajan ollut tosi iso pissahätä. Meni kyllä ohi ja sain pitää napin kiinni sitten loppuraskauden.
että joku huomaa että olen raskaana. Vatsaa turvotti niin paljon. Meni sitten kyllä ohi viikossa. Oikea raskausmaha tuli vasta puolen välin jälkeen.
Siihen turvonneeseen oloon auttaa hiivaisten tuotteiden välttäminen, vaalea leipä, pulla jne.
mulla ainakin tuli semmoinen eroottinen turvotuslötrykkä mahaan aivan alkuvaiheessa.