Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 7..voiko masu olla jo kasvanut??

Vierailija
23.11.2011 |

kaikki housut puristaa ja kiristää..voiko johtua raskaudesta joka näin alussa??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin tuli semmoinen eroottinen turvotuslötrykkä mahaan aivan alkuvaiheessa.

Vierailija
2/11 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla niin että housut puristaa. Voi myös olla että se ehtii helpottaa hetkeksi ennen kuin itse masu varsinaisesti alkaa kasvaa mutta ei välttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotusta korkeintaan.

Vierailija
4/11 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkky turvotus.

Jos on eka raskaus niin kohdun kasvamisesta johtuva maha tulee näkyviin joskus 10 viikon päästä.

Vierailija
5/11 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona oikeaan raskausmahaan oli se että pallo oli ylempänä kuin kasvava raskausmaha. Vasta 18 viikolla alkoi se turvotus hellittää. Lääkäri kehotti syömään Rennietä, se helpottikin tuskaista oloa, mutta ei mahaa pienentänyt.

Vierailija
6/11 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla olen kovin hoikka eikä raskaudesta yleensä tietoakaan :D ja illalla synnyttämään lähdössä :D

Vierailija
7/11 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmissa raskauksissa jo rv 7 - alavatsa pömpötti jo tuolloin. Olen pieni ja hoikka. Rv 11 joutui jo äitiyshousukaupoille.

Vierailija
8/11 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta silloin?

Vierailija
9/11 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi pitää reilun viikon verran housuista nappia auki paidan alla. Ihan kuin olisi koko ajan ollut tosi iso pissahätä. Meni kyllä ohi ja sain pitää napin kiinni sitten loppuraskauden.

Vierailija
10/11 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku huomaa että olen raskaana. Vatsaa turvotti niin paljon. Meni sitten kyllä ohi viikossa. Oikea raskausmaha tuli vasta puolen välin jälkeen.

Vierailija
11/11 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen turvonneeseen oloon auttaa hiivaisten tuotteiden välttäminen, vaalea leipä, pulla jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi