Mitro on täydellinen demari, vieraat naiset kuuluu minulle
MIkä on minun, on minun. MIkä on sinun, on minun. Mitro on näemmä innostunut kähmimään naisia ja Ambrosius miehiä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/rajua-tekstia-mitro-revosta-a-studios…
Homot Metropoliitta Ambrosius ja edesmennyt Finanssioikeuden Professori Kari S. Tikka oikaisivat Vanhankirkonpuiston läpi, matkallaan Homoravintola Herculeksesta DTM:ään ja takaisin. Ei ole silminnäkijähavaintoja tekikö Metropoliitta ristinmerkin kirkon ohittaessaan vai ei. Tikan kuoleman jälkeen Ambrosius muutti Helsingin ulkopuolelle vetämään Kulttuurikeskus Sofiaa. Sinne hän aikoo kuollakin, omien sanojensa mukaan ja samassa Suomen Kuvalehden artikkelissa hän totesi maailman talouden tilasta, ettei tämä ole lama, vaan finanssikriisi. Toivottavasti teologiapuoli on paremmin hänellä hallussa kuin ekonomia.
Silloin vielä Piispa, Ambrosius jäi kiinni Eestiläisessä puistossa kesken parittelun Virolaisen munkin kanssa.
Asiasta vaikeneminen teetti työtä diplomaateille ja ulkoministeriön ihmisille ja juuri kukaan ei ole tästä asiasta ennen kuullut, tai ainakaan julkisesti puhunut.
Mutta minun tarkoitukseni on käyttää kaikessa saamaani sananvapautta, sitä joka aina on ollut orjankin oikeus ja kertoa tietämänsä eteenpäin. Ennen lehdistöä se oli juuri sitä tiedonvälitystä.
Ja juoru on myös ajattelun levittämistä niistä henkilöistä, jotka luulevat olevansa ajattelun tuolla puolen. Kuten Ruotsin kuningas, siksi ettei hän tyhmänä Bernadottena osaa itse ajatella.