Auttaisiko joku ja lataisi puheaikaa 10€ puhelimeeni? Pitäisi lapsen asioita soittaa polille
Kommentit (16)
Vastahan sinä viime viikolla sait kympin lapsen lääkäriajan varaamista varten.
Mihin te oikein soittelette, kun aina on saldo lopussa?
Itselläni puhelinlasku on noin 10-15 e kuussa, vaikken edes rajoita soittelemista.
Miten mä meen naapurikuntaan lastenpolille, ku ei oo autoo?! Itku tulee ; (
Tää sama tyyppi oli muutama päivä sitten kerjäämässä rahaa ihan samalla verukkeella. Silloin minäkin olin onnellinen, että onpa kiva kun joku auttoi, mutta nyt harmittaa jo sen edellisen antajan puolesta, kun on näköjään ihan tapapummi tää Heli. Muutama päivä sitten piti kanssa laittaa kymppi, että saa soittaa lapselle lääkäriajan. Tuskin siihen koko kymppi meni, että ehkä sillä olis vielä tän "polipuhelunkin" soittanut. Eiköhän ne rahat oo juoruttu kavereiden kanssa.
Ei ainakaan vielä ole puhelimeeni tullut viestiä saapuneesta latauksesta..
Olisiko siten pitänyt pyytää kerralla 20€ lataus lainaksi? Kun kahdesta 10€ lainasta on jo tapapummi!?
En pummaa keneltäkään, maksan auttajan tilille heti takaisin.
Ap.
keksinyt hyvän tavan saada lisää saldoa...
kun esim. Soneralta saa 15 eurolla 250 minuuttia puheluita ja 50 tekstaria kuussa.
Elisallakin aika halpoja vaihtoehtoja, kannattaa käydä liikkeessä sumplimassa myyjän kanssa itselle sopivin ja edullisin vaihtoehto.
Voi sitten pitää huolta omasta lapsestaan.
tarttis mennä ostaa pari käsilaukkua Louis Vuittonilta. On oikeasti hätä, kun mulla ei ole vielä mitään tämän syksyn laukkuja. Kiitos.
t. Anna
Ettekö tiedä, että se joka lainaa omastaan köyhälle. Hän antaa Herralle!
käyhälle YH-äidille olisin saattanut vielä lainatakin.
tarttis mennä ostaa pari käsilaukkua Louis Vuittonilta. On oikeasti hätä, kun mulla ei ole vielä mitään tämän syksyn laukkuja. Kiitos.
t. Anna
En vain ole varma sinusta, oletko rehellisin mielin liikkeellä.
Ettekö tiedä, että se joka lainaa omastaan köyhälle. Hän antaa Herralle! Ap.
Älkää nyt hyvät ihmiset antako tolle yhtään mitään. Jos haluatte köyhiä auttaa, niin laittakaa rahaa esim. Pelastusarmeijan joulupataan tai SPR:n keräykseen. Netissä ei kaikki ole sitä mitä sanotaan...
Ettekö tiedä, että se joka lainaa omastaan köyhälle. Hän antaa Herralle! Ap.
hevonpaskaa. Huijarien vakiokommentteja... ei kuule IHAN tehoa.
ihan kävelisit sinne polille ja sopisit asioista paikanpäällä?