Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit?

Vierailija
23.11.2011 |

Mies on hankalalla tuulella, kuten usein on. Pää olkapäitä myöten omassa navassa. On kiukkuinen, haukkuu pikkuasioista muita, haastaa riitaa. Syytä en tiedä, lienee luonteenpiirre, tätä on ollut aina.

Minä kun en nyt jaksaisi tapella. Mutta kun on päästellyt taas suustaan niin typeriä asioita että ne jäävät vaivaamaan mieltäni. Mutta olisiko silti minulta viisasta nyt vain jatkaa kuten tähänkin asti; laitan tekstarin jostain arkijutusta ystävälliseen sävyyn, odottelen että tämä "vaihe" menee ohi... Vai tottelenko hernettä nenässäni joka yllyttää minua olemaan hiljaa ja odottamaan mieheltä anteeksipyyntöä, joka aina kyllä jossain vaiheessa tulee.

Mitä tekisit? Miten saisin miehen heräämään ja tajuamaan ettei aikuinen ihminen voi noin mennä aina oman mielialansa mukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mä olen nyt lopen kyllästynyt sun lapsellisuuteen! Jos töissä mättää, niin tarviiko se ihan AINA purkaa muhun noin idioottimaisella käytökseellä? Sorppa vaan kurppa, en ota tuota vastan enää. Jos asentees ei muutu, sopii katsella sietävämpää akkaa.

Vierailija
2/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo olisi selvä vihreä valo sille riidalle jota hän on hakenut nyt taas kaksi viikkoa. Ja toisaalta en haluaisi antaa periksi sille riidalle. Ihan jo lastenkin takia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ens kerralla ja ens vuonna jne jne

Vierailija
4/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan mä nielen mutta nyt tuntuu että ei oikein mene enää alas.

ap

Vierailija
5/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen mies, joka aina syksyisin enemmän tai vähemmän masentuu ja sen myötä muuttuu äkkipikaisemmaksi ja kiukuttelee ihan ihme asioista, eikä jaksa kauheesti touhuta lasten kanssa (tai jaksaa, mutta jos lapset alkaa kikuttelemaan, niin mut tarvitaan siihen tasoittajaksi kun mies ei jaksa kiukuttelua yhtään).

Tiedän, miten raskasta on kun toinen kärttyää ihan turhista jutuista. Pystyykö sun miehelle puhumaan sen käytöksestä? Siis silloin, kun riita ei roiku ilmassa. Ymmärtääkö se, miten raskasta jatkuva kiukuttelu on sulle? Tuommoinen ei ole kovin reilua käytöstä häneltä.

Vierailija
6/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ymmärtääkin, mutta sitten taas ollaan tässä lähtöpisteessä, menee täysillä oman mielialansa mukaan välittämättä ympäristöstä. On suoraan sanottuna itsekäs. Ja hemmetin vaativa. Vuodenaika vaikuttaa kyllä.

ap