Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä vietätte joulun?

Vierailija
23.11.2011 |

me yleensä mun vanhemmilla, mut tänä vuonna lähetään jouluksi espanjaan kahdeksi viikoksi koko perhe.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhempieni luona, kuten aina.

Vierailija
2/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta tänään kuulemme, myydäänkö me se meille tarjoamallamme hinnalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummit tulevat meille, nyt vasta toinen kerta menossa ja ensimmäinen oli aika stressaava, nyt osaan ottaa rennommin kun on kokemusta :)

Vierailija
4/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ollaan vietetty kotosuomessa joko omassa kotona tai jomman kumman vanhempien luona.

Nyt lähdetään ystäväperheen luokse Australian Sydneyiin. Ollaan reissussa reilut kolme viikkoa ja joulun viettoon kuuluu mm. käynti Bondi-beachillä, joka kuuluu aussien joulunviettoperinteisiin Sydneyssä. Mielenkiinnolla odotellaan koko perhe.

Ainut miikka hemmetin pitkät lennot, mutta kerrankos sitä.

T. av-mamma, muksut 6v., 11.v. ja 16v. ja isäkin otetaan messiin:). Paljon on reissailtu, mutta tämä pisin matka tähän mennessä.

Vierailija
5/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin ja äitini lentää meille. Ihanaa, kunhan tulisi vielä valkea joulu!

Vierailija
6/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolaan mennään.

Vierailija
7/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen talossa maalla... asutaan siis erillään vaikka naimisissa ollaankin.

Vaikka en oo yhtään jouluihminen, omakotitalo maalla on kivempi joulunviettoon kuin kaupunkikaksio.

Vierailija
8/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kerrankin ihan oman perheen kesken, mikä on musta aivan ihanaa. Odotan jo innolla sitä maalaismaisemaa, kynttilöitä, kirkkoa, rauhaa, hiljaisuutta...

Vierailija
9/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme molempien vanhempien luona ja lapset tapaavat pitkästä aikaa myös (vanhoja) kavereitaan välipäivinä. Ihanaa.

Vierailija
10/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa, isovanhemmat tulevat Suomesta tänne.

Vierailija
11/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaatto vietetään kotona ja meille tulee sukulaisista ne ketkä haluavat/pääsevät. Yleensä ollut molempien vanhemmat ja mun pikkuveli, viime vuonna siskokin oli perheineen ja tänä vuonna siskon perhe ei ole Suomessa joulun aikaan, joten eivät tule, mutta luultavasti oma isoäitini tulee. Ihanaa kun ei tarvitse lähteä mihinkään ja silti saadaan viettää joulua läheisten kanssa :)

Joulupäivänä ja Tapanina sitten kyläillään mummoloissa.

Vierailija
12/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselin vähän anopiltani, että onko niille tulossa jouluvieraita. Oli kuulemma miehen sisko perheensä kanssa, olin ajatellut ehdottaa, että me mentäs, mutta ku anoppi arveli, että tulee niin hälinää tuosta miehen siskon perheestäkin jouluksi, ni totesin sit kahden kesken miehelle, että me ei sitten ikinä olla menossa lasten kanssa häiritsemään mummulan joulunviettoa. Omien vanhempieni luokse oli myös menossa enemmän porukkaa, ni ei sit sinnekään viitsitä.

Toisaalta ihan sama olla uuden vauvan kanssa kotona.. jotenkin mä vaan kaipaisin sitä hälinää, vaikka kyllähän sitä tässä omassakin sakissa ihan riittää :)

Vierailija
13/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolassa käydään aamupäivällä.

Vierailija
14/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat tulevat aatonaattona ja Tapanina kokoonnutaan isolla porukalla veljeni luokse "joulun rääppijäisiin".

Monena vuonna ollaan myös menty anoppilaan joulunviettoon, mutta tänä vuonna näin.

Vierailija
15/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä asti, kun olen tullut täysi-ikäiseksi, olen viettänyt joulun omassa huushollissani ja nauttinut rauhoittumisesta, hyvistä ruoista ja juomista sekä eritoten rakkaimmasta seurasta: ensin puoliso, sitten lisäksi lapsia aikanaan...

T: 70-luvulla syntynyt

Vierailija
16/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut olla kotona, koska minulla ei ole yhtään vapaapäivää joulun ympärillä, mutta koska meidän perhe on ainut joka asuu "tällä suunnalla", uhraudumme taas ja matkustamme sukulaisiin.

Ja ei, ei, kaksi pitkäaikaistyötöntä isovanhempaa ei voi tietenkään tulla täyspäivätyötä tekevän lapsiperheen luo "koskaan".

Vierailija
17/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme sivistyneitä ihmisiä jotka antavat piupaut tällaisella elintasojuhlalle. Meille joulu on aivan tavallinen viikonloppu.

Vierailija
18/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Emme vietä joulua

Vierailija - 23.11.11 12:53 (ID 13780901)

olemme sivistyneitä ihmisiä jotka antavat piupaut tällaisella elintasojuhlalle. Meille joulu on aivan tavallinen viikonloppu."

JA ANNATTE MEIDÄN NAUTTIA JOULUNTUNNELMASTA alentumatta kritisoimaan tapoja joita ette tunne

Vierailija
19/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on minulle ennen kaikkea yhdessä-olon aikaa. Ihanaa saada aattona kattaa juhlapöytä koko suvulle.

Vierailija
20/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme sivistyneitä ihmisiä jotka antavat piupaut tällaisella elintasojuhlalle. Meille joulu on aivan tavallinen viikonloppu.

ole jotain 52 vuodessa? Minulle riittää ihan hyvin 51 tavallista, yhden voin aina uhrata juhlalle!