Onko mies/poikaystäväsi käyttänyt anaboilisia stereoideja?
Miten ne ovat heihin vaikuttaneet? Käytös? yms...
Kommentit (24)
On käyttänyt kuureja mun avopuoliso ja ei pahemmi kyllä oo käytöksestä edes huomannu, että varmaa määrät vaikuttaa jonkin verra ja mitä muuta siinä sivussa tekee... Mutta pelkät hormonit ni en oo kyl juuri huomannu eroa sillon ku oli muutenkin vaikeeta ni mun mielestä suuttu herkemmin, mut sen voi selittää aika moni muukin asia... Ei oikeestaa sen jälkee mitää masennusta tullu ku käytti palauttajia tai muutakaa.. Iha samana ihmisenä pysy kyl enne ku niitä alotti käyttää ja alkuu napisin siitä aika paljon ja usei, mutta onhan tuo käyttänyt niitä sillai et en oo ees tajunnu et käyttää ja en varmaa mitää ois ees epäilly jos ei ois kertonu. Ku niitäki on aika montaa eri lajia en ketää kannusta niitä kokeilemaan tai käyttämää edes omaa puolisioani, mutta en vaa usko et ees kannattaa tehä mitää uhkavaatimuksia koska asiat tapahtuu sit todennäköisesti multa salassa jos on halu niitä käyttää. Ite oon sitä mieltä et jos se asia ois tullu sellaseks et ois muuttunu käytös iha erilaiseksi ja pyynnöistä huolimatta mitää muutosta ei ois tapahtunut ois lähteny vaihtoo koko ukko tai jos mun arvomaailma ois täysin niitä vastaa. Mut näin ei käyny ja eipä tuo mikskää sikaniskaks muuttunu tai lihaksikas se oli sitä ennen ja on vieläki vaikka ei oo enää pistäny mut ei kyl voi mihkää bull mentulaa verrata ei ne pelkät hormonit lihasta kasvata toki auttaa aika paljo mut työtähän siinä on silti tehtävä et ne lihakset tulee oikeesti isoiks. Mut mun aikaisempi kokemus niistä muutamasta hormonien käyttäjästä joita oon tuntenu on sellane että menee kyllä psyyke ja todellakin muuttuu iha eri ihmiseksi agressiiviseksi ja mielialat heittää mite sattuu et on ite ollu iha monttu auki et mitäpä täällä tapahtuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eivät edes tarkkaan tiedä mitä ja miten paljon piikittävät tai napsivat pilleireitä. Ne tilataan ulkomailta (laittomasti) ja on vaan uskottava, mitä pussissa tai purkissa lukee. Erittäin tyhmää toimintaa, vastaa naisten anoreksiaa.
On laitonta ostaa ei käyttää ja ainakin tässä kaupungissa näitä myy laittomasti poliisit ja vanginvartijat ja en lähe yleistämään mut tiiän tän asian tässä kaupungissa varmaksi...
Laitonta on maahantuonti, valmistus, levittäminen ja hallussapito levittämistarkoituksessa, ei ostaminen. Poikkeuksena tilanne, jossa henkilö on tiennyt aineiden olevan laittomasti maahantuotuja - tällöin rikosnimike on laiton tuontitavaraan ryhtyminen.
Nyt oon muotoillu väärin myyntiä tarkoitin lähinnä tässä.. Pointti oli kuitenkin että käyttäminen ei ole laitonta..
Ei, mutta analikuulia on kokeillut. Ei kuulemma tuntunut oikein missään, mutta mielestäni hänen shittinsä ovat aika isoja omiini verrattu. On kyllä puhuttu että voitaaisiin kokeilla jotain sähköistettyjäkin anaali leluj, mutta stereot ehkä vähän liikaa.
Laitonta on maahantuonti, valmistus, levittäminen ja hallussapito levittämistarkoituksessa, ei ostaminen. Poikkeuksena tilanne, jossa henkilö on tiennyt aineiden olevan laittomasti maahantuotuja - tällöin rikosnimike on laiton tuontitavaraan ryhtyminen.