Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on vähän niinku mun isä

Vierailija
22.11.2011 |

On aina paljon puheita ja suuria suunnitelmia, mutta ei ne oikeen koskaan toteudu sellaisina kuin niiden piti. Ja minä huomaan olevani koko ajan enemmän kuten äitini: yritän pitää jalat maassa ja arjen rullaamassa, vähitellen kyynistyn mieheni taivaanrannanmaalailuihin ja alan pitää höpöhöpönä kaikkia tämän suunnitelmia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naiset etsivät itselleen miehen, joka on täsmälleen kuin isänsä tai vaihtoehtoisesti sellaisen miehen, joka on isän vastakohta - olettaen, että isä on ollut pettymyksen arvoinen. Tosin olen tästä teoriasta jostain lukenut, joten en ota kunniaa sen kehittelystä.

Kuitenkin kaikilla ystävilläni on täsmälleen isänsä tyyppinen mies ja ne muutamat joilla on ollut alkoholisoitunut luuseri isänä, ovat viimeistään ekan avioeron jälkeen tajunneet etsiä sen isukin vastakohdan.

Niin se vaan menee. Jepjep.

Vierailija
2/2 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen luonne, hiukka konservatiivi ja vähän hitaasti lämpiävä. Kuitenkin minulle se ultimate turvapaikka tässä maailmassa, joka osaa pitää minut impulsiivisen ja ailahtelevan kaappianarkistin mukavalla tavalla kuosissa (miehellä toki siihen vähän eri keinot kuin isällä :) ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi