Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mitat 168,3cm/68,9kg. Laihikselle?

Vierailija
22.11.2011 |

Mä en edes omista lapsia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg pois niin heti on parempi olo ja näytätkin paremmalta.

Miten muuten lapset tähän liittyy?

Vierailija
2/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, pudottaisin 10kg. Mutta kun en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tykkää minusta näin (paitsi kun saisin kiineyttää vatsaa ja peppua), koot 38 ja 40 ja se on ihan ok :) minulla 3 lasta (nuorin 4kk)

Vierailija
4/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lihaksikas, olet hyvinkin hoikka. Itse olisin noilla kiloilla (ja olen hieman sinua lyhyempi) tosi tiukassa kunnossa.

Vierailija
5/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painosi on ok

voit laihduttaa 5kg, pysy tuossa painossa tai vaikka lihota 5kg. ihan miltä susta itsestäs tuntuu. itseluottamus on tärkein. älä välitä mitä muut neuvoo (äläkä kysy)

Vierailija
6/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen olet itseesi. Minulla esim. paras paino on, kun olen 162cm pitkä, 63-65kg, koska silloin mulla on isot tissit, sopivasti peppua, kapea lantio, kuitenkin mistä ottaa kii, olematta ylimäärästä eli masu on litteä ja lihakset sopivan kiinteät, jalat kauniit.

Vierailija
7/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihastakin löytyy (käyn salilla 3krt/ vk) Pidän itseäni normaalivartaloisena ja lapsia minulla on 3. Ihan vain näin vertailupohjaksi, jos siitä on sinulle jotain apua. Siihen mitä jonkun toisen pitäisi painaa, en halua ottaa mitään kantaa.

Vierailija
8/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas, sehän ois sitten alipainonen ?

Vierailija
9/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä näin. joten jos et kauheeta lihasta oo, niin joo, pikkusen voisi pudottaa ...ihan jo terveydellesistä syistä.

Vierailija
10/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse 164cm ja 72kg. Painoindeksi ulvoo jotain ylipainoa, mutta en ole minkään muun mittarin mukaan lihava kuin painoindeksin. Treenaan nimittäin painonnostoa, ja lisänä aerobista treeniä. Yhteensä urheilua on viikkotasolla noin 10h, eli 1-2h päivässä. Minulla on selkeästi erottuvat lihakset, ei missään mitään roikkuvaa tai pömpöttävää.

Joten en ole alkanut laihduttamaan vain sen takia että painoindeksi sanoo jotain. Työterveyshuollon terkkari alkoi kerran kanssa natkuttamaan painosta ja sanoi että nyt pitää puuttua ylipainoon ja alkaa harrastamaan kävelylenkkejä. Silloin tempaisin paidan päältä ja näytin tädille "joutsenta", ja sanoin että ei tähän kymmenen viikkourheilutunnin päälle enää oikein mahdu mitään sauvakävelylenkkejä. Meni hiljaiseksi eikä sen koomin painosta mussuttanut.

Mutta ap, katso itseäsi peilistä. Jos et ole pulskan näköinen, älä laihduta. Jos olet, niin sitten voi hienosäädöllä tehdä asialle jotain.

Vierailija
11/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap normaalipainoinen, ihan terveydenkin kannalta.

Vierailija
12/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap normaalipainoinen, ihan terveydenkin kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi