Tunnusta: Ärsyttävätkö vapaaehtoisesti lapsettomat sinua?
Kommentit (266)
Mulla on vain yksi kaveri joka halusi ja hankki lapsia. Muut matkustelee, kuntoilee, nauttii elämästä. Miksi se ärsyttäisi että jotkut on tajunneet olla sitomatta itseään vaipparalliin ja nukkuu yöt läpeensä. Ihailtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ihmetyttää valheellisuus.
Joku pariskunta julistaa joka käänteessä, että eivät halua lapsia, ei todellakaan.Sitten pariskunta onkin raskaana.
Myöhemmin he tunnustavat noloina luulleensa etteivät voisi saada lasta.Ymmärrän hyvin, että jos raskautta toivotaan eikä sitä kuulu, se on kipeä asia. Ei hedelmöityshoidoistakaan monet puhu. Ok.
Mutta miksi pitää valehdella, että ei halua lasta, jos se ei ole totta? Voisihan olla vain sanomatta mitään.
Ulla Taalasmaille kuuluukin valehdella kaikesta.
Ei ärsytä oikeen mikään, on paljon helpompaa oma elämä kun ei välitä muista.
Vierailija kirjoitti:
Ei yleensä mutta joissain asioissa kyllä. Yksi esimerkki on JOULUAATTO ja ylipäätään joulunaika, kun eivät ymmärrä miten kiirettä ja kaaosta voi olla lapsiperheille se ruokien valmistaminen Lahjojen paketointi yms muut hommat, sitten tuppaudutaan kylään jne
No enpä ole tuppautunut. Kun en halua joulua viettää kakaroiden kanssa vaan lomaillen yksin ulkomailla. Ehkä siellä Porvoossa on joku ns. Mielikuvitus- vela sinun portillasi koputtelemassa jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomat alkavat ärsyttää vasta kun he alkavat esittää kasvatusalan asiantuntijaa.
Olin kyllä itsekin sellainen ennen kuin sain lapsen...siis besserwisser asiassa, josta en mitään tiennyt.Toisille käy niin, että kun saavat lapsen, niin uskovat tietävänsä kaikesta kaiken. Sekin ärsyttää.
"En tiennyt mitään elämästä ja rakkaudesta" ennen äidiksi tuloa... voi vi tt u. Näitä aivonsa pois synnyttäneitä piisaa.
Lääk-keet. Ps. Ei se ole naisten vika että olet iliman pilluu.