G: Joko keksit joulun värit ja teeman?!
Joka vuosi pitää odottaa ideaa, tänä vuonna syttyi myöhään!
Meille tulee puhtaan valkoinen pohjaksi ilman mitään kimallusta, koristeeksi puhdas punainen ja vihreä.
Olohuoneeseen ompelen valkoisen verhokapan (puhvin kasarityyliin) jonka solmin punaisilla ruseteilla, siitä lähdetään. Eli oikein 80-lukuinen, amerikkalainen, kaunarityylinen ryöppy.
- Toinen vaihtoehto olisi valkoinen, jonka päällä on kultaa ja hopeaa, ei muita värejä. Mutta lähden tuohon kasariin nyt kerrankin.
vm -70
Kommentit (4)
väri on punainen ja teema on joulu
Piti just kirjoittaa ihan sama. :D
Mä vaihtelen jouluasetelmia eri vuosina, mutta kyllä mulle joulutunnelma tulee siitä, että on ne vanhat rakkaat koristeet esillä, joita olen pikkutytöstä asti kerännyt. Ja sitten muutama uusi lisäksi.
Jaa, no, tänä vuonna tulee kuuseen teema. Vain erilaisia sydämiä, valojen ja latvatähden lisäksi.
Muualla kodissa väreinä valkoinen, hopea ja vaaleanpunainen (ja vähän harmaata), keittiössä perinteinen punainen höystettynä beigellä. Vai onko se edes beige? Sellainen säkkikankaan väri siis :)
Meillä on isot huonekalut vaihtaneet vikan 2kk aikana väriä eli valkoisiksi joten joulun värit mm verhoissa, pöytäliinoissa jne on valkoinen, hermaa ja ripaus peruspunaista.
Toisaalta houkuttelisi hopea tuon punaisen sijasta...