Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miltä tuntuu olla löysä?

Vierailija
22.11.2011 |

Käännetäänpä tuossa yllä oleva keskustelu toisinpäin: Nainen, miltä Sinusta tuntuu omistaa löysä emätin, kuinka se on vaikuttanut suhteisiisi, itsetuntoosi jne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kahden synnytyksen jälkeen tiukempi kuin ennen. Mies sanoo, että sormiin sattuu ja ne puristuvat yhteen jos puristelen sormien ollessa sisällä. Kerran tuli vahingossa kakkoseen eikä huomannut eroa ennenkuin sanoin että olet väärällä puolella.. Eli kyllä treeni auttaa ja mies tykkää, muutakuin opettelette tekemään niin tuntuu itsestäkin paremmalta..ja ps. Kakkonen ei voi olla kovin löysä jos sitä on vaan pari kertaa kokeiltu eli jos joku olisi tästä kommentoinut..

Vierailija
2/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen on löysä. Suuaukolta yleensä tiukahko, mutta sisältä pelkkää väljääääääää. Eli ei ihmekään ettei huomannut eroa. Ja vahingossahan kakkoseen ei muutenkaan mene ellei sulkijalihaskin ole todella väljä ja perä hyvin rasvattu.

Kerran tuli vahingossa kakkoseen eikä huomannut eroa ennenkuin sanoin että olet väärällä puolella.. ja ps. Kakkonen ei voi olla kovin löysä jos sitä on vaan pari kertaa kokeiltu eli jos joku olisi tästä kommentoinut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännetäänpä tuossa yllä oleva keskustelu toisinpäin: Nainen, miltä Sinusta tuntuu omistaa löysä emätin, kuinka se on vaikuttanut suhteisiisi, itsetuntoosi jne?

Käännetäänpäs tämä asia taas vähän toisinpäin.

Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?

Tiedän, ettet voi sille mitään, mutta kerro nyt ihmeessä että miltä tuntuu???

Vierailija
4/15 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samalta kuin pienimunaisesta miehestä eli juuri miltään.

Vierailija
5/15 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimunainen? Eipä juuri miltään. Ei tunnu hyvältä eikä pahalta vaan neutraalilta. Miksi se pitäisi tuntua joltain?

Vierailija
6/15 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta, jos olisin tiennyt että näin löystyy niin en olisi synnyttänyt...

Vierailija
7/15 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina kuvitellut, että lasten jälkeen palautuisin entiselleni vaan toisinpa kävi. Ei auta kuulat eikä reenit. Seksi on hankalaa ja nautin siitä vähemmän.

Vierailija
8/15 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehiä syytetään tyhmiksi, jos seksi onkin yllättäen pettymys synnytyksen jälkeen.

Vierailija
9/15 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vaimon kanssa alapäästä aivan epäsuhtainen pari. Minulla on pieni kulli ja vaimolla väljä pillu ja aina näkyvä klitoris. Useinmiten vaimo ottaa minun pikkuiseni suuhunsa ja minä hänen klitoriksensa ja samalla kädellä runkkailen pillua. Kyllä se näinkin hyvälle tuntuu kun viemme hommat loppuun käsin.

Vierailija
10/15 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kauheeta. 90%:a miehistä ei saa minua kalullaan tyydytettyä. On tosi vaikeaa löytää sellainen mies, jolla on kakskymmentäsenttinen ja paksu.

Onneksi laukean myös klitorista nuolemalla, mutta orgasmi ei ole tällöin niin voimakas kuin emättimestä saatu.

En ole ikinä teeskennellyt, vaikka joskus on tehnyt mieli. On vain annettava normikaluisen painaa niin kauan, että hän laukeaa, vaikka itellä ei tunnu missään.

Vierailija
11/15 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 cm paksu, mutta vain 17 cm pitkä. Harmi sinun kannaltasi. Yleensä on kyllä tykätty.

On se kauheeta. 90%:a miehistä ei saa minua kalullaan tyydytettyä. On tosi vaikeaa löytää sellainen mies, jolla on kakskymmentäsenttinen ja paksu.

Vierailija
12/15 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro omakokemuksesi, miltä tuntuu olla pieni munainen ?

Vai oletko lesbo ja naisiinpäin, kun kiinnostaa toisten alapäät noin kovasti ;)

Ja se miltä muista tuntuu, ei varmaan sinun perskarvoja liikuta ?

Vierailija
13/15 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ensimmäisessä yhdynnässä huomasin olevani tosi löysä. Teini ei tahtonut laueta millään ja se jo kertoo paljon.

Vanhempana sitten menin naimisiin. Onneksi oli mies ns. hyvin varustettu. Kaksi lasta tuli. Tussu väljeni entisestään. Siksi tuli ero. Kukaan ei halua seurustella kanssani vakavasti, kun olen niin väljä. Itkettää.

Vierailija
14/15 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vastine aloitukseen "Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?". Asia on siis käsitelty toisaalla. Taidat olla aika löysä. Se koira älähtää jne.

Kerro omakokemuksesi, miltä tuntuu olla pieni munainen ?

Vai oletko lesbo ja naisiinpäin, kun kiinnostaa toisten alapäät noin kovasti ;)

Ja se miltä muista tuntuu, ei varmaan sinun perskarvoja liikuta ?

Vierailija
15/15 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo daiju tajunnut, että nainen voi tehdä asialle jotain toisin kuin mies. ;-)

Naisen osa seksissä on aika helppo. Ei tarvi kun syyttää miestä jos ei toimi. Jos on löysää, niin miehellä on liian pieni :D

Ja jos miehellä ei seiso, niin mies on impotentti, mutta jos nainen ei kostu niin mies ei edes naistaan saanut kiihottumaan. :/

Varmaan samalta kuin pienimunaisesta miehestä eli juuri miltään.