Yksi lapsistamme jää
todennäköisesti aika lyhyeksi (tyttö). Mikä on mielestänne sellainen mitta maiselle, että sitä ei koko ajan ihmetellä että onpas lyhyt? Syytä pienikokoiseuuteen ei ole löytynyt, kaikki ok ja toki vielä vähän kasvaa, mutta keskivertoa lyhyemmäksi jää ehkä reilustikin.
Kommentit (26)
Mukava, että löytyy lyhyempiä naisia, jotka ovat tyytyväisiä itseensä. Jännä juttu tuo kasvu, yksi tytöistämme on mallinmitoissa, toinen keskimittainen ja kolmas sitten lyhyt. Ja samat vanhemmat jokaisella.
Tätini on 148cm ja häntä luullaan aina alaikäiseksi pikkupojaksi ja unohdetaan puhutella, vaikka on viisikymppinen rehtori.
Kaipa se johtuu siitä että en koskaan edes ajattele pituuttani, tai sitä että olen reippaasti monia muita lyhyempi. Kun ei se lyhyys elämään mitenkään erityisesti vaikuta, ainakaan negatiivisesti. Sitten ehkä jos tahtoo malliksi mutta onneksi se ei ole toiveammattini. :)
ovat 152cm enkä ole ajatellut heitä poikkeuksellisen lyhyinä. Eli sanoisin, että jos pääsee 150cm yli, on normaali.
Minkä mittainen mies ei ihmetytä lyhyydellään?
Oon itse 161cm hoikka ja saan silti kuulla olevani pieni. Mutta en ole koskaan kokenut tätä ongelmaksi, minusta on mukavampi olla pieni kuin iso nainen.
Eräs sukulaiseni on 148cm ja hän on kyllä pieni. Mutta eikö pienuus ole naiselle ihan positiivinen asia? Ei siitä ainakaan haittaa ole.
Itse olen n. 160cm, mutta suurin osa tädeistäni alle 155cm ja mummini oli 147cm. Mummi oli aivan vallottava persoona, enkä usko että ikinä kärsi pituudestaan. Hänellä oli paljon ystäviä, ja miehetkin piiritti loppuun saakka.
ELi ei se pituus ratkaise mitään, vaan se tyyppi.