Lasten kaverit aina meillä - olis kiva joskus saada vastavuoroisuuttakin
Meillä on kaksi lasta, joilla on paljon kavereita. Lapset ovat eskarissa aja 2.lk:lla ja kaikkia vielä kuskataan kavereiden luokse.
Nyt alkaa kyrpiä, kun aina kaikki burn-out vanhemmat tuovat riemumielin lapset meille leikkimään, jotta saavat itse hengähtää. Vastakutsua on turha odotella. Yhdenkin perheen poika on käynyt meillä koko syksyn 1-2 kertaa viikossa leikkimässä, ja meidän poika on ollut heillä kerran koko syksyn aikana, sekin tuli meidän aloitteesta, että voisiko olla heillä pari tuntia, kun itse olin myyjäiskokouksessa ja mies työmatkalla.
Musta on tosi kivaa, että lapsilla käy kavereita, mutta olisi kyllä tosi ihanaa, jos joskus saisi vastakutsun.
Onko teillä tällaista? Miettikääpä nyt asiaa kaikki kyläilijät itsessänne.
Kommentit (5)
Äläkä vain odota että muut tarjoutuu teille.
Meille tullaan kylään ensin kysymällä jos sopii. Voi olla että vastaan ei. Enkä selittele miksi ei sovi. Enkä minä ketään tänne pyytele.
Eli oletko itse aiheuttanut tilanteesi? Otat aina vaan vastaan ja luulet että muut tekee myös samoin..
sairas: koti sekaisin ja ulkoasu aika pelottava tällähetkellä. on hyvä että lapset saa normaalikoti mallia. mulle et varmaan lastasi haluais tuoda?
sairas: koti sekaisin ja ulkoasu aika pelottava tällähetkellä. on hyvä että lapset saa normaalikoti mallia. mulle et varmaan lastasi haluais tuoda?
Johtuu varmaan siitä, että monta kaveria asuu lähekkäin ja me 5 km:n päässä. Mä aina kuskaan poikaa.