Lupasin olla huutamatta pojalleni ainakin vuoden loppuun. Lähdetkö mukaan?
Perheessämme on monta lasta, joista yksi on hiukan toisia haastavampi tapaus minulle. Meillä on poikani kanssa hyvä suhde, mutta koska olemme luonteeltamme osittain kovin erilaisia, tulee konfliktejakin. Poika on tuollainen hitaasti lämpiävä tapaus, rauhallinen, jopa jähmeä ja ujo, toisaalta vahva, fiksu ja liikunnallinen. Vääntöä tulee esim. pukeutumisesta. Välillä olen karjunut. Koska siitä tulee paha mieli ja verenpaine nousee, päätin yrittää muuttaa kuviota. Haluaako joku muukin?
Kommentit (12)
Huonohermoinen jästipäisen ihanan 9-vuotiaan äiti ilmoittautuu!
Ap minä tulen mukaan ja lupaan olla huutamatta omalle lapselleni loppuvuoden, ja haastan mukaan lisää vanhempia joiden tulee huudettua lapselleen/lapsilleen.
6v pojan äiti mukana satasella!
Loistoidea!!!
Minä lähden mukaan. Meillä myös esikoisen kanssa napit vastakkain tarpeettoman usein. Ja homma menee usein huutamiseksi. Koitanpa keksiä minäkin muita keinoja ;)
Saas vaan nähdä miten käy, noi on niin itsepäisiä että (äitiinsä lähteneet). Tänä aamuna kyllä kaikki meni suht koht ok, en tainnut edes korottaa ääntä.
sekä omalleni että sinun pojallesi. :) Toivottavasti ajatus ei lipsu päästä, yritän pitää mielessä ja olla huutamatta.
Lupaan olla YRITTÄMÄTTÄ huutaa
Mun piti varmaan sanoa, että lupaan yrittää olla huutamatta... :D
Lähden mukaan, minäkään en huuda sinun pojallesi.
En vaikka päätyisin opettajaksi juuri siihen kouluun, jota poikasi käy.
en tosin muista koska olen viimeksi huutanut hänelle, tuskin vuosiin, en huuda edes tyttärelleni, jota en edes näe kuin jouluna seuraavan kerran.
Meillä muuten samanlaiset luonteet ovat eniten ottaneet toista vanhempaa päähän eli rivakkaat isää rivakka tytär ja tossukkaa äitiä tossukka poika.
eiköhän se huutamatta kulu loppuvuosikin. Niin omalle kuin sinun pojallesi.
Mä lupaan kans olla huutamatta sun pojalle. Vaikka koko seuraavan vuoden!