Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsensaantitavat

09.11.2005 |

Aina kun asiaa kysyy, tälläkin palstalla hehkutetaan, kuinka luomu, lapsettomuushoidot sekä adoptio ovat kaikkien mielestä NIIIIN yhdenvertaisia perheentekotapoja ja kuinka kaikki äidit ovat kaikkien mielestä yhtä paljon äitejä.

Minä väitän seuraavaa:

- Luomusti lapsensa saaneiden mielestä muut tavat tulla äidiksi ovat oikeasti epäluonnollisia ja he tuntevat salaista tyydytystä siitä, että eivät kuulu tuohon lapsettomien surkimusten joukkoon.

- Lapsettomuushoidoilla lapsensa saaneet ajattelevat mielessään, että luomuäidit eivät osaa arvostaa lapsiaan kun ne on helpolla saatu, ja että adoptioäidit ovat epäonnistuneita hoitoäiti-wannabe-tyyppejä joiden oli pakko tyytyä siihen mikä on mahdollista ja joilla on nyt moniongelmaisia, värivammasia lapsia. He tuntevat salaista tyydytystä siitä, että ei ollut pakko turvautua adoptioon.

- Adoptioäidit pitävät hoitoäitejä rajoittuneina ihmisparkoina, jotka eivät ole pystyneet irtautumaan biologisesta perheen määrittelystä ja jotka ravaavat nöyryyttävissä, kivuliaissa ja epätoivoisissa hoidoissa koska haluavat jatkaa kyseenalaisia geenejään hinnalla millä hyvänsä; ja toisaalta pitävät kaikkia bioäitejä pyhän äitiyden sisäänlämpiävän klubin jäseninä, joita tulee imitoida kaikessa päästäkseen Oikeaksi Äidiksi ko. bioäitien mielestä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoonittomissa lapsettomuushoidoissa ei ole mitään luonnotonta.

-7-

Vierailija
22/29 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry, mutta olet todella nolo ihminen, ei sinua kukaan täällä tosissaan ota.

hanki tietoa ennen kun tuomitset!

ja tämä typeristä typerin aloitus voisi antaa painua unholaan, samoin ap voisi mennä vaikka tekemään lapsilleen kaurapuuroa, miettiä asioita samalla, ja ehkä jopa viisastua.

toivotko muuten lapsenlapsia? jos lapsesi eivät niitä saa ilman hormoneja, muista sitten kertoa mielipiteesi heillekkin hoidoista!

taatusti et sen jälkeen tulisi heitä näkemään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki syrjii kaikkia. Adoptiovanhemmat on itsetyytyväisiä paskoja, koska ne on ainoita joilla on todistus että ne ois ns. " hyviä vanhempia" . Sillä ne paikkaa sitä kateutta ettei ne ikinä saa omia lapsia.

Vierailija
24/29 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä anaaliseksi on luonnotonta, joidenkin mielestä täysin luonnollista ja niin edelleen....

Mitäs kysyitte.

Tottakai teen lapsilleni selväksi että en hyväksy lapsettomuushoitoja (hormoneilla) ja perustelen heille miksi näin on. Jos he ovat toista mieltä, ei se ole minun asiani, mutta haluan heidän tietävän mitä mieltä olen. En hylkää lapsiani vaikka he olisivat eri mieltä, missä tahansa asiassa. Sääli jos itse hyväksyt mahd. lapsesi jos he eivät hyväksykään hoitoja.

Onko se niin, että vain typerät ihmiset ovat lapsettomia, vai tuleeko lapsettomuuden myötä typeräksi? " Vain meidän tapamme on oikea, auta armias jos tuomitset meidät" !

Tarvitseeko minun siis hyväksyä esimerkiksi uskottomuus kun kaikilla ei ole mahdollisuutta saada tyydyttävää seksiä suhteessaan? " Minulla on oikeus tyydyttävään seksiin" ?

Ei lapset eikä mikään muukaan ole mitään subjektiivisia oikeuksia! Olkaa onnellisia siitä mitä teillä on, ja jos ei teillä jotain ole niin ei se ole muiden ongelma, turha olla katkera niille joilla sitä sitten on.

Ja muistakaa, että tänäänkin kuolee tuhansia lapsia! Miksi joku heistä ei kelpaa teille? Oletteko rasisteja? Vain valkoinen kelpaa???

-7-

Vierailija
25/29 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapseni opetan suvaitsevaisiksi, kiitos vaan..

Vierailija
26/29 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman typerää ja pikkusieluista porukkaa. Hankkikaa elämä, niin ehkä sitten ei tarvitse tapella näin älyttömän tyhmistä asioista. Kukin hankkii tai jättää hankkimatta lapsensa juuri siten kuin parhaaksi näkee. Piste.

Vierailija
27/29 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion siltikin adoptoida, vaikka onkin sattunut pari vahinkoa.

-7-

Vierailija
28/29 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa lasta luonnonmukaisin keinoin, on adoptio minusta ainoa järkevä ratkaisu.

Vierailija
29/29 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain luomusti inseminaatiolla lapsen. Keinoavusteinenhan raskaus sikäli oli, että kukaan mies ei henkilökohtaisesti siittimellään tyrkännyt siemeniä sisääni. Sama homma ois kuitenkin hoitunut niinkin, ei vain ollut sellaista miestä, eikä tule olemaan.

Adoptio ei olisi kohdallani mahdollista, kiitos lainsäätäjien (elän rekisteröidyssä parisuhteessa). Sitä sitten ei paljoa tarvinnut miettiä. Tavallaan olen myös adoptioäiti, sillä olen äiti myös vaimoni synnyttämälle lapselle, jolle en ole mitään biologista sukua.

Olen kyllä huomannnut, että kovimmat paineet adoptioon, yleiseen lapsista huolehtimiseen kasataan miehettömille naisille. Siis että miksi teidän pitää olla niin itsekkäitä, että itse tahdotte synnyttää jne.

Välillä tätä moraalista sormea heilautetaan lapsettomuusongelmaisille heteropareillekin.

Vaan kukapa oikeasti kyseenalaistaa hedelmällisen heteroparin tavan hankkia mukuloita seksin avulla? - Sehän on niin oikein ja luonnollista, että ei tartte sotkea nälkämaan lapsia siihen...

En ymmärrä oikeasti, miksi pitää arvostella toisten tapaa tulla vanhemmiksi. Huomion tulisi kiinnittyä siihen, millaisia vanhempia sitä sitten ollaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän